خبرگزاری کار ایران

بیش از ۳ هزار قاضی از زندان‌های ۹‌ گانه استان تهران بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۹۵

رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح برنامه‌های نظارتی دستگاه قضایی از زندان‌های استان تهران گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از قضات قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، علی القاصی به روند کاهشی آمار زندانیان غایب اشاره کرد و گفت: در گذشته برخی از زندانیان بوسیله مرخصی‌ها و یا تحت نهاد‌های ارفاقی از زندان خارج شده بودند و آماربالایی از غیبت‌ها اعلام شده بود که با نظارت‌های صورت گرفته در بازدید‌های گذشته و تصمیماتی که درجلسات ستاد ساماندهی امور زندانیان اتخاذ شد این آمار کاهش چشمگیر داشته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران  ضرورت نظارت و بازدید‌های میدانی مدیران و قضات دادگستری از زندان‌های استان تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از قضات قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ساماندهی زندانیان به مدیران زندان و ضابطین مربوطه ماموریت داده شد تا سریعا این زندانیان برای اجرای حکم قانونی و تحمل کیفر به زندان بازگردانده شوند و تعداد قابل توجهی نیز در این مدت توسط ضابطین و مامورین به زندان بازگشت داده شدند و پیش بینی میکنیم روند کاهشی زندانیان غایب طی ماه‌های آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز