خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری در دیدار با امیرصباحی‌فرد

همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح موجب خشنودی رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۴۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دیدار با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قوا است.

به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت سالروز پدافند هوایی با حضور در ستاد این نیرو، با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح موجب خشنودی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مباهات ملت عظیم الشان ایران است.

وی اظهار کرد: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و تجربه و به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز