خبرگزاری کار ایران

سردار نوری:

آمادگی رزم نیروی زمینی سپاه مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۷۰

جانشین نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: وضعیت اعتقادی و معنوی و آمادگی رزم یگان‌های نیروی زمینی سپاه مطلوب است ولی لازم است این پیشرفت به صورت مداوم و روزافزون ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، سردار روح‌الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آیین معارفه جانشین فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: سبزپوشان حریم ولایت ضمن برخورداری از ایمان راسخ باید عزمی پولادین در جهت پیشبرد اهداف و راهبردهای انقلاب اسلامی ایران داشته باشند. چراکه نهضت امام خمینی (ره) تداوم نهضت عظیم حسینی است.

وی افزود: نبرد امام حسین (ع) با ظلم یزید، ماندگارترین جنگ حق علیه باطل از صدر اسلام تاکنون است.

جانشین نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: امام و نهضت ایشان معجزه و یا شبیه به معجزه است و یقیناً تداوم آن، مستلزم حفظ ایمان و امید مردم برای ماندگاری در این مسیر مقدس است.

وی با بررسی مؤلفه‌های قدرت نظامی و بازدارندگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی در سطح منطقه و در عرصه‌های جهانی، افزود: وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم یگان‌های نیروی زمینی سپاه مطلوب است ولی لازم است این پیشرفت به صورت مداوم و روزافزون ادامه یابد.

نوری ضمن اشاره به ویژگی‌های پاسداران تصریح کرد: پاسدار انقلاب اسلامی ظلم‌ستیز، یاور مظلوم، حاضر در کلیه میدان‌های جنگ سخت نیمه سخت و نرم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.

جانشین فرمانده نیروی زمنی سپاه با تمجید از عملکرد جهادی و شبانه روزی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خاطرنشان کرد: سردار خادم سیدالشهدا، فرماندهی محبوب و مقتدر و فرمانده قلوب تک تک رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور است.

در ادامه این مراسم، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با اشاره به جایگاه بالای قرآن کریم و عترت پیامبر علیهم السلام در دین مبین اسلام گفت: دشمنان کوردل به قرآن کریم اهانت کردند و مردم عزیز ما در مجالس و هیات‌های عزاداری ماه محرم و صفر با هدیه دادن قرآن کریم به یکدیگر به این اقدام گستاخانه آنها پاسخ دادند.

وی افزود: به زودی هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید و به طور قطع با اراده خداوند منان هتاکی صورت گرفته نسبت به قرآن کریم به خواری و رسوایی هرچه بیشتر دشمنان قرآن مجید در جهان منجر خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در بخش دیگری از این مراسم، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با قبول شکست‌های متعدد اخیر با بهره‌گیری از فضای مجازی در صدد جبران این ناکامی‌ها برآمده اند و با راه‌اندازی جنگ ترکیبی تمام عیار به خیال باطل خود در حال ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند ولی جوانان جان بر کف و رزمندگان سپاه اسلام با آمادگی کامل معنوی، روحی، جسمی و رزمی در تمام صحنه‌ها حضور مجاهدانه و فعالی دارند.

گفتنی است؛ آیین معارفه جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با حضور سردار روح‌الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه جمعی از مسئولان استانی خوزستان و مسئولان و مدیران و جمعی از رزمندگان این قرارگاه برگزار شد. در این مراسم، سردار مهدی رفیق دوست، فرمانده پیشین تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز