خبرگزاری کار ایران

به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار؛

بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) سپاه در مرز خسروی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۵۲

بیمارستان صحرایی ۶۰ تختخوابی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه در مرز خسروی به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سردار علی صفر بخشی فرمانده مرکز بهداری غرب زمینی سپاه در حاشیه افتتاح این بیمارستان صحرایی گفت یکی از اقدامات جهادی و ارزشمندی که برای زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی انجام شده، احداث بیمارستان مجهز ۶۰ تختخوابی توسط سپاه است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تمام خدمات درمانی بیمارستانی را به زائرین ارائه می‌دهد، اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی تخصصی دارای بخش‌های همچون اورژانس، بستری، تصویربرداری (سونوگرافی، رادیو گرافی دیجیتال)، اتاق عمل و CSR، بخش‌های ویژه آی سی یو به تعداد ۸ تخت و ۴ تخت سی سی یو، آزمایشگاه، داروخانه، همچنین کانتینرهای پشتیبانی کننده شامل: موتور برق، اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری. پزشک عمومی و متخصصین: جراح عمومی، بیهوشی، ENT، داخلی، تصویربرداری، قلب و عروق، ارتوپدی و... است. 

به گفته فرمانده مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه، در این بیمارستان ۱۰ پزشک متخصص در بخش‌های جراحی عمومی، چشم پزشکی، بیهوشی، قلب و عروق و ارتوپدی ،ENTو.. مستقر شده‌اند.

وی تاکید کرد: هرچند امیدواریم تمام زائران در صحت و سلامت باشند، اما در صورت نیاز آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی به زوار وجود دارد.

بخشی با تاکید براینکه تمام امکانات مراقبتی و درمانی لازم از قصرشیرین تا خسروی برای زوار فراهم شده، اظهار کرد: در این راستا علاوه بر این بیمارستان صحرایی، دو بیمارستان دیگر (بیمارستان ارتش و بیمارستان علوم پزشکی) را در این مسیر داریم.

گفتنی است صبح امروز سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از این بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمات رسانی این بیمارستان به زائرین قرار گرفت و در راستای بهبود کیفیت خدمات دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز