خبرگزاری کار ایران

تاکید آملی‌لاریجانی بر اطلاع‌رسانی شفاف عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۹۳

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رونمایی از نسخه جدید تارنمای خبری این نهاد تاکید کرد: تاکید صادق آملی لاریجانی بر شفافیت در اطلاع‌رسانی عملکرد مجمع است.

به گزارش ایلنا، حسن رحیمی، رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم رسالت خبرنگاران را فراتر از ثبت و امانتداری در روایت رویدادها دانست و بر کشف حقایق، نظارت متعهدانه و آگاه سازی مخاطبان تاکید کرد.

وی گفت: شفافیت و تعامل رسانه‌ها، سیاست و سرلوحه برنامه‌های مجمع است. باوجود تلاش‌های صورت‌گرفته در دوره‌های گذشته با هدف­گذاری جدید و تاکید آیت‌الله آملی لاریجانی بر ضرورت شفافیت در اطلاع‌رسانی از عملکرد، اقدامات و فعالیت‌های مجمع و تعامل دوسویه با افکار عمومی، اکنون فرایند تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات صحن مجمع از ابتدای طرح موضوع در پنج کمیسیون اصلی مجمع، روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی مصلحت قرار می‌گیرد و در مرحله بعد قصد داریم خبرهای کمیسیون‌های دبیرخانه و کمیته‌های تخصصی آن و نیز گروه‌های پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع را منعکس کنیم تا علاقمندان در جریان روند تصمیم‌سازی و مشارکت نخبگان و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در سطوح عالی قرار گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های میان‌مدت این مرکز در راستای ارتقای سطح ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در آینده نزدیک، به جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اشاره کرد و ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه‌ها را از اهداف برگزاری این نشست‌ها، دانست و افزود: در برنامه‌های بلندمدت این مرکز تمرکز بر تولیدات تبیینی چندرسانه‌ای با استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی با بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت رسانه‌ها قرار دارد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز