خبرگزاری کار ایران

نقدعلی:‌

طرز بیان نباید به نحوی باشد که القا و تزریق ناامیدی به جامعه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۵۶

نماینده مردم خمینی شهر در اخطار قانون اساسی گفت: طرز بیان نباید به نحوی باشد که القا و تزریق ناامیدی به جامعه شود.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: طبق قانون اساسی هیچ کس نمی‌تواند، اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی، قرار دهد. در برخی از نطق های نمایندگان تمام خدمات و افتخارات و تمام آنچه در طول ۴۴ سال گذشته اتفاق افتاده زیر سوال برده شده است این در حالی است که برخی از نمایندگان که سابقه ادوار دارند، این موضوع را مشاهده کرده اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرز بیان نباید به نحوی باشد که القا و تزریق ناامیدی به جامعه شود، مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند در گفتار و نطق ها القا و تزریق ایمان و امید باشد لذا برخی از نمایندگان به نحوی نطق کردند که القای ضعف و ناامیدی به جامعه می کرد که بنده انتظار داشتم رئیس مجلس تذکری می دادند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار، گفت: اگر خارج از مقررات و آئین نامه باشد تذکر می دهیم اما نمایندگان می توانند اظهارنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز