خبرگزاری کار ایران

دیدار دستیار ارشد ویژه وزیر امور خارجه با رئیس‌جمهور سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۲۲

علی اصغر خاجی که در راس یک هیات سیاسی به دمشق سفر کرده است امروز با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار بشار اسد ضمن اشاره به دستاوردهای سفر مهم و راهبردی رئیسی به سوریه، تاکید کرد: ما شاهد گشایش در روابط عربی و منطقه‌ای سوریه هستیم در حالیکه که آمریکا و برخی کشورهای همچنان به مخالفت ها و دشمنی  های خود با مردم سوریه ادامه می دهند .

خاجی نیز اظهار داشت: سفر رییس جمهور کشورمان به دمشق در زمان مناسبی صورت گرفت و  آثار آن  در سطح روابط دوجانبه و منطقه نیز آشکار است .

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ، استمرار تحریمها و  تجاورات امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت بیگناه سوریه را محکوم کرد و در عین حال  از گشایش در روابط عربی و منطقه ای سوریه ، استقبال نمود .

خاجی به نشست قریب الوقوع کارشناسان ارشد فرمت آستانه  همزمان با نشست چهار جانبه معاونین وزرای خارجه سوریه ، ترکیه ، روسیه و ایران در قزاقستان پرداخت و بر اهمیت این گفتگو ها  در شرایط جدید با هدف  حل و فصل‌ سیاسی اختلافات موجود و تقویت همکاریهای منطقه ای، تاکید نمود .  

علی اصغر‌ خاجی در ادامه رایزنی های خویش در دمشق همچنین با آقای ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه نیز دیدار و گفتگو کرد.  

در این دیدار پیرامون تقویت زمینه های همکاری  دوجانبه،  منطقه ای  و بین المللی نیز بحث و گفتگو گردید .

در این دیدار  دو طرف بر لزوم  ادامه مشورت ها و  هماهنگی های  دو کشور در تمام زمینه ها،  تاکید نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز