خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بازگشایی سفارت ایران در ریاض/ تیراندازی به خودروی صهیونیست‌ها در حواره/ تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۱۵

بازگشایی سفارت ایران در ریاض، تیراندازی به خودروی صهیونیست‌ها در حواره و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، تروئیکای اروپایی در واکنش به گزارشی که توسط مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای درباره برنامه هسته‌ای ایران به شورای حکام این نهاد ارائه شده است، مدعی شدند که اقدام‌های ایران در توسعه برنامه هسته‌ای این کشور هیچ‌گونه توجیه غیرنظامی ندارد.

- دولت آمریکا ‌در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود اعلام کرد که شبکه‌ای متشکل از هفت فرد حقیقی و شش نهاد مرتبط با برنامه موشکی بالستیک ایران را در این کشور، چین و هنگ‌کنگ تحریم کرده است.

- مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز با حضور سرپرست سفارت ایران در عربستان و شماری از مسئولان وزرات امور خارجه دو کشور به صورت رسمی بازگشایی شد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استمرار دیپلماسی عزتمندانه در روابط خارجی همزمان با تقویت اقتدار نظامی و دفاعی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ایران عزیز⁩ است.

- منابع محلی اعلام کردند که یک دستگاه خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست بین ایست بازرسی زعتره و حواره در شهر نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز