خبرگزاری کار ایران

جانشین معاونت تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

همایش توانمندسازی معلمان و استادان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۴۵

سرهنگ سید ابوالفضل هاشمی از برگزاری همایش توانمندسازی معلمان و استادان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید ابوالفضل هاشمی، جانشین معاونت تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همایش توانمندسازی معلمان، استادان و مربیان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت هفته معلم از ۱۶ اردیبهشت به مدت چهار روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور معلمان، استادان و مربیان عقیدتی سیاسی نیروهای چهارگانه و ستاد ارتش با هدف ارتقا سطح بینشی، دانشی و مهارتی برگزار خواهد شد.

جانشین معاونت تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: همچنین هم‌افزایی و انتقال تجربیات استادان عقیدتی سیاسی سطح ارتش و استفاده از فضای معنوی شهر مقدس قم از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی به کارگاه‌های این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع جهاد تبیین، اخلاق معلمی، نقشی تربیتی معلمان در جامعه اسلامی، فن بیان و سخنوری و راهبردهای آموزشی و تربیتی در حوزه استادی از برنامه‌های این همایش است.

در پایان این همایش نیز از معلمان نمونه قرآنی و عقیدتی سیاسی ارتش تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز