خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی:

مردم آمده‌اند تا نشان دهند تداوم یک کشور و ملت با گذشت زمان از بین نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۴۱

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و هماهنگی و یکپارچگی جبهه مقاومت باعث شده ‌که جبهه مقاومت به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: امروز رژیم صهیونیستی از بیرون مرزهایش توسط جبهه مقاومت و از درون هم به علت ناکارآمدی و فساد با مخالفت‌هایی مواجه شده و در واقع شمارش معکوس برای فروپاشی این رژیم آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم آمده‌اند تا نشان دهند تداوم یک کشور و ملت با گذشت زمان از بین نمی‌رود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: بدون تردید نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و هماهنگی و یکپارچگی جبهه مقاومت باعث شده ‌که جبهه مقاومت به اهداف خود برسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه در روزهای اخیر حملات و هتک حرمت صهیونیست‌ها به اماکن مقدس در فلسطین شدت گرفته است وظیفه کشورهای عرب و مجاور فلسطین چیست و آیا این کشورها می‌توانند برای توقف خشونت در اراضی اشغالی به عنوان اهرم فشار عمل کنند، گفت: بدون تردید این کارها دست و پا زدن رژیم صهیونیستی است برای دور کردن بحرانی که درگیر خودش شده است.

مومنی تصریح کرد: بدون تردید حداقل کاری که کشورها و دولت‌ها و مردم دنیا می‌توانند انجام دهند محکومیت یکپارچه این جنایت وحشیانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز