خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ دوم فولادی:

مراسم بزرگداشت مردمی شهید صیاد شیرازی هفته آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۱۹

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش از اجرای یک مراسم بزرگداشت مردمی برای این شهید بزرگوار در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آجا به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی کفت: کتب بسیار زیادی در ارتباط با زندگی شهید صیاد شیرازی نوشته شده که از جمله آن می‌توان به کتاب «در کمین گل سرخ» نوشته دکتر مؤمنی و کتاب «صیاد دل‌ها» اشاره کرد.

وی افزود: مقالات بسیار زیادی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها بارگذاری شده و علاقه‌مندان با جستجو در سایت معارف جنگ و سایت بنیاد حفظ آثار می‌توانند با این شهید آشنا شده و آگاهی‌های لازم را پیدا کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش با اشاره به اینکه مراسم یادبود شهید سپهبد صیاد شیرازی در بهشت‌زهرا (س) برگزار شد گفت: مراسم بزرگداشت دیگری هم  در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی واقع در چهارراه شهید قدوسی با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم فولادی از اجرای یک مراسم بزرگداشت مردمی برای این شهید بزرگوار در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: مراسم بزرگداشت مردمی شهید صیاد شیرازی شامگاه یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد بر سر مزار شهید در بهشت‌زهرا و با همکاری هیئت «احرار الحسین» (ع) برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی مصاحبه‌هایی در زمان حیات خود داشتند که هم اکنون در مرکز اسناد انقلاب اسلامی موجود و در دسترس است و ردپای مجاهدت‌های ایشان در ارتش و بسیج و سپاه و جهاد سازندگی نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در ارتش یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در دوران حیات خود «هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی» را تأسیس کردند که الان بیش از ۳۰ سال از زمان آغاز به کار آن می‌گذرد و بالغ بر یک میلیون و ۳۰۷ هزار نفر از دانشجویان اعم از نظامی و غیرنظامی نیز به کمک اعضای این هیئت و هم‌زمان شهید با معارف جنگ و مجاهدت‌ها و شخصیت خود شهید آشنا می‌شوند.

امیر سرتیپ دوم فولادی درمورد ویژگی‌های شخصیتی شهید صیادی شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی شخصیت جامعی داشت؛ یعنی از نظر نظامی‌گری، یک نظامی بسیار موفق و ورزیده و از زمان استخدام تا شهادت اثرگذار بود و خدمات خوبی را ارائه داد. این شهید از نظر شخصیتی بسیار مقید و منضبط بود به‌طوری‌که نظم و انضباط در رفتار و کردار ایشان کاملاً برجسته بود و اخلاص و ساده‌زیستی و تواضع شهید بسیار زبانزد و یک مدیر جهادی تمام‌عیار بود.

وی با بیان اینکه سه ویژگی برجسته شهید صیاد شیرازی مایه عزت ارتش و رشد سپاه شد گفت: اولین ویژگی این شهید، اعتقادات راسخ او به ولایت‌فقیه و نظام و انقلاب اسلامی بود، دومین ویژگی او سردادن شعار وحدت و سومین ویژگی برجسته شهید هم عمل به اعتقادات و خلق فرصت‌های بزرگ برای پیروزی در عملیات‌های متعدد بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز