خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فارس:

در یادواره شهدای سادات سرود کوثر اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۰۷

سرود یادواره شهدای سادات شامل ۲۴ کلمه کلیدی از جمله شهدای سادات، سومین حرم اهل بیت(ع)، احمدبن موسی(ع)، شهید آیت‌الله دستغیب، نسل کوثر، حضرت زهرا(س) و… است.

نشست هماهنگی، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی این یادواره با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، رئیس یادواره، جواد قناعتی، دبیر یادواره و مجتبی مینایی‌فرد، رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فارس و محمد شجاعی مسئول هماهنگی یادواره در مسجد امام حسن(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شیراز برگزار شد.

پبه گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد قناعتی، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: در حال حاضر متن دعوت‌نامه سخنران اصلی این مراسم آماده شده است که بعد از تأیید ناظر عالی ستاد یادواره شهدای سادات فارس ارسال خواهد شد.

قناعتی، به بسته‌های پذیرایی و فرهنگی این یادواره اشاره کرد و افزود: در این مراسم بسته‌ای به عنوان بسته‌های فرهنگی که شامل تقویم نهج‌البلاغه مخصوص شهدای سادات، خودکار حک شده با نام یادواره شهدای سادات اسفند ماه ۹۳، دفترچه یادداشت، چفیه، مهر کربلا، سجاده و برای خواهران یک عدد ساق دست به عنوان امر به معروف به کلیه حاضران اهدا می‌شود.

در ادامه این نشست سردار مینایی‌فرد نیز در این نشست با اشاره به متن سرود کوثر که قرار است در این یادواره اجرا شود، گفت: سرود یادواره شهدای سادات شامل ۲۴ کلمه کلیدی از جمله شهدای سادات، سومین حرم اهل بیت(ع)، احمدبن موسی(ع)، شهید آیت‌الله دستغیب، نسل کوثر، حضرت زهرا(س) و… است.

وی، مبنای برنامه‌های یادواره را جمعیت و حاضران شرکت‌کننده در مراسم عنوان کرد و گفت: جهت کنترل بهتر این مراسم و چینش تیم‌های حفاظتی، امدادی و… باید گنجایش مکان برگزاری یادواره یعنی شبستان جدید حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را برآورد کرد لذا با توجه به وسعت این شبستان پیش‌بینی می‌کنیم بیش ۱۰ هزار نفر در این یادواره با شکوه شرکت کنند.

رئیس کنگره پانزده هزار شهید استان فارس ابراز کرد: در این یادواره، هادی فردوسی به عنوان شاعر برجسته کشوری استان فارس نیز به اجرای سروده خود در وصف شهدای سادات خواهد پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز