خبرگزاری کار ایران

زارع‌پور در جمع خبرنگاران:

بیش از ۳۵ میلیون کاربر از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند/ اسامی دستگاه‌هایی که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل نشدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۳۴

وزیر ارتباطات گفت: میزان استفاده مردم از پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی روز به روز در حال افزایش است الان که در خدمت شما هستم بیش از ۳۵ میلیون نفر از مردم از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی زارع‌پور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند عنوان کرد: تاکنون حدود ۹۳ درصد از دستگاه‌های مشمول به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند و نزدیک به 3 هزار خدمت از این طریق به مردم عزیز ارائه می‌شود.

وی افزود: هنوز معدود دستگاه‌هایی باقی ماندند که از آنها می‌خواهم اقدام کنند البته فرصتی هم باقی نمانده این فرصت تا به حال چند بار تمدید شده و فرصت قانونی آن هم گذشته است الان دانشگاه‌ها هم دانشگاه‌های وزارت علوم هم زیرمجموعه‌های وزرات بهدشت و بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی هنوز متصل نشدند که از این طریق خدمات خود را ارئه دهند. بانک‌های دولتی غیر از یک بانک متصل نشدند و چند دستگاه اجرایی دیگر هم باقی ماندند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال بر اساس قولی که دادند متصل شوند در غیراینصورت دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات حتما پیگیری می‌کنند. رئیس‌جمهور هم شخصا پیگیر است و گفتند حتما با دستگاه‌هایی که این را پیگیری نکرده باشند برخورد قانونی صورت گیرد.

وی درباره آمار رجوع مردم به پلتفرم‌های داخلی با توجه به فیلتر پیام‌رسان‌های خارجی عنوان کرد: میزان استفاده مردم از پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی روز به روز در حال افزایش است الان که در خدمت شما هستم بیش از ۳۵ میلیون نفر از مردم از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند؛ به عنوان مثال پیام‌رسان ایتا تقریبا به ۲۱ کاربر فعال ماهانه رسیده است یعنی در ماه قبل قریب به ۲۱ میلیون نفر از مردم عزیز ما از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند. بله به حدود ۱۴ و نیم میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است، روبیکا حدود ۳۸ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و بقیه پلتفروم‌ها هم به همین شکل است و میزان استفاده از پلتفرم‌های داخلی در حال افزایش است. ما در وزارت ارتباطات برنامه‌مان این است که تمام تلاش خود را بکنیم تا زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت را برای همه پیام‌رسان‌ها فراهم کنیم.

خبر در حال تکمیل می باشد...
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز