خبرگزاری کار ایران

مصری در پاسخ به تذکر شفاهی اسماعیلی:

تقاضای رسیدگی به اظهارات یکی از ائمه جمعه علیه نمایندگان را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۵۵

عبدالرضا مصری در پاسخ به نماینده مردم میانه در مجلس در خصوص اظهارنظر و وارد کردن اتهام از سوی یکی از ائمه جماعات استان آذربایجان شرقی گفت: ما از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.

به گزارش ایلنا، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: متاسفانه یکی از امامان جمعه شهرستان های آذربایجان شرقی در اتهامی ناروا و سخنانی نسنجیده و از روی ناآگاهی، تمام نمایندگان مجلس را از دم رشوه بگیر ایران خودرو اعلام کرده است! که قطعاً اینگونه کلی گویی بدون ارائه مدرک و تسرّی یک منکر الهی به جمیع نمایندگان که تعداد قابل توجهی از آنها روحانیون، جانبازان و فرزندان شهدا هستند، هیچگونه وجاهت شرعی و عقلی ندارد و از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست، چه برسد از شخصی در کسوت امام جماعت.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم ادامه داد: اگرچه بسیارند علمای ربانی که در سنگر امامت جمعه و جماعات با اخلاص و ایثار، مبین و مبلغ دین بوده و مدافع آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و به یقین حساب آنها جداست، اما از این تریبون به ایشان توصیه می کنم که استغفار کرده و از امت شهیدپرور ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی کنند.

بنابر این گزارش عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم. البته بعد از رسیدگی شورا، ما نیز جلسه مشترکی با ریاست شورای ائمه جمعه و نمایندگان محترم منتقد خواهیم داشت و ان شالله به این امر رسیدگی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز