خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

هم‌رزمانمان در فرماندهی انتظامی در ۱۱۰ روز گذشته جانانه از امنیت، جان و مال مردم دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۳۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حقیقتا همرزمان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در ۱۱۰ روز گذشته در سراسر کشور به طور شبانه روزی از امنیت، هویت و جان و مال مردم به طور جانانه دفاع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی کشور با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: حقیقتا همرزمان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در ۱۱۰ روز گذشته در سراسر کشور به طور شبانه روزی از امنیت، هویت و جان و مال مردم به طور جانانه دفاع کرده‌اند و با ایستادگی، صبر و حوصله و تدبیر، امنیت را به کشور بازگردانده و بر دهان دشمنان کوبیدند که با جنگ همه جانبه ترکیبی قصد داشتند کشور را دچار اغتشاش کنند.

وی ادامه داد: البته در این مدت با کم مهری هایی مواجه شده اند، اما عزیزان و همرزمان ما در انتظامی نگاه به تشویق و خوش آمدگویی دیگران ندارند و قطعا کسانی که به ویژه در ابتدای این حوادث بی مهری کردند بنابر امر فرمانده کل قوا باید جبران کنند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ۱۹ دی ماه است که چنین مراسم بااهمیتی برگزار می شود و حوادثی که در سالهای گذشته در این روز اتفاق افتاده در راستای تحکیم انقلاب بوده است از ۱۹ دی ماه ۵۶ که سرآغاز انقلاب بود و همچنین سایر اتفاقات از جمله عملیات کربلای ۵ در سال ۶۵ که عظیم ترین عملیات بود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه فرماندهی انتظامی کل وظیفه برقراری امنیت در سراسر کشور را برعهده دارد، گفت: در این فرماندهی بیش از ۲۰ نوع مأموریت متنوع که هرکدام مستلزم تخصص‌های ویژه است وجود دارد و حجم خدماتی که فرماندهی انتظامی به مردم ارائه می‌دهد، روز به روز افزایش یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرماندهی انتظامی پیشانی و محل تلاقی حاکمیت با مردم در امور امنیتی است، گفت: از این جهت کار عزیزان ما در فرماندهی انتظامی ویژه است.

وی ادامه داد: فضای مجازی و اقدامات سایبری جرایم و تخلفات بیشتری را همراه خود آورده است و به موازات آن انتظامی کشور باید در این حوزه اقدامات خود را انجام دهد و مقابل تهدیدها بایستد.

به گفته سرلشگر باقری برای رسیدن به پلیس تراز انقلابی هنوز راه طولانی در پیش است و حتماً این مسیر طی خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فراجا در طول فرماندهی سردار اشتری خاطرنشان کرد: در دوره ۸ ساله مأموریت سردار اشتری اقدامات بسیاری صورت گرفت و تهیه و تدوین تصویب طرح جامع انتظامی جدید کشور، تبدیل نیرو به یک فرماندهی، ایجاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی و تشکیل سازمان اطلاعات از جمله این اقدامات بود.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز