خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

بصیرت‌افزایی از مهم‌ترین راهکارهای شناسایی و مقابله با دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۶۶

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی گفت: بحث بصیرت‌افزایی یکی از مهم‌ترین راهکارهای شناسایی دشمن و انگیزه‌ها و ابزارهای آنها است که می‌تواند راهکارهای مقابله را در اختیارمان قرار دهد.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، با تاکید بر لزوم ارتقاء بصیرت، اظهار داشت: از آنجایی که در راه کسب و ارتقای بصیرت همواره موانع و تهدیداتی وجود دارد، باید خطرهای پیش‌روی نظام اسلامی و به‌ویژه نسل آینده بررسی و دسته‌بندی شود تا در دام دشمن گرفتار نشویم.

وی تصریح کرد: امروزه هجمه‍هایی که به کشورهای دیگر و به‌ویژه کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد ساز‌و‌کارهای پیچیده‌ای دارد که تنها افراد متخصص و ژرف‌نگر در این مسائل متوجه توطئه‌های دشمنان و راهکار مبارزه با آنها می‌شوند. به همین دلیل بحث بصیرت‌افزایی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شناسایی دشمن و انگیزه‌ها و ابزارهای آنها است که می‌تواند راهکارهای مقابله را در اختیارمان قرار دهد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای آگاهی‌های لازم که از آن به بصیرت یاد می‌کنیم وجود نداشته باشد، آن جامعه اسیر تقلید کورکورانه و بحران معنی و هویت می‌شود و زمانی به خود می‌آید که دیگر دیر شده است. جهان امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه بصیرت‌افزایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افراد بی‌بصیرت، قادر به درک و هضم درست مسائل نیستند و معمولاً تحلیل‌های غلطی از شرایط دارند که زمینه‌ساز اشتباهات جبران‌ناپذیری می‌شود. این نقیصه خصوصا در روزگار فتنه که روزگار غبارآلودگیفضا و نامشخص بودن خطوط و صف‌بندی‌ها است بیشتر نمایان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز