خبرگزاری کار ایران

در چهاردهمین سفر استانی؛

رئیس قوه قضاییه دقایقی قبل وارد زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۶۰

رئیس قوه قضاییه طی سفر استانی دقایقی قبل وارد زنجان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.

رئیس عدلیه افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحدها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم استان زنجان مردمی متدین، انقلابی، ولایتمدار و محب اهل بیت (ع)هستند و امیدواریم بتوانیم به این مردم عزیز و غیور خدمت کنیم.

رئیس دستگاه قضاء در بدو ورود به استان زنجان با حضور در مزار مطهر شهدای این استان، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و سایر شهیدان گلگون‌کفن ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز