خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

ارتقای توان و آمادگی نیروهای مسلح از برکات ماندگار سردار فیروزآبادی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۶۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی یادآور شد که ارتقای توان و آمادگی و دوستی و برادری در نیروهای مسلح از برکات و خیرات ماندگار ایشان است.

به گزارش ایلنا، متن پیام سردار سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام الشهید یا حسن بن علی المجتبی(ع) امروز و مصادف با سالگرد شهادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) ، مراسم اولین سالگرد ارتحال سردار بسیجی سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید.

این سردار مجاهد و مخلص با سابقه مبارزات دانشجویی و از بنیانگذاران جهاد سازندگی و سابقه مسئولیت در ستاد پشتیبانی جنگ در دفاع مقدس، برای قریب سه دهه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت. انسجام، وحدت، حرکت با برنامه و مطابق سیاست‌های نظام، ارتقای توان و آمادگی و دوستی و برادری در نیروهای مسلح از برکات و خیرات ماندگار ایشان است.

خاطرات همکاری طولانی مدت، همراه با تدبیر و مهربانی با آن مرحوم برای اینجانب، معاونین، مدیران و کارکنان ستاد کل فراموش نخواهد شد. رحمت خداوند بر او و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز