خبرگزاری کار ایران

امیر موسوی:

اساتید دانشگاه ارتش علم و تجربه را با هم دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۱۰

فرمانده کل ارتش گفت: اساتید دانشگاه ارتش علم و تجربه را با هم داشته و آموخته های خود را در میدان نبرد تجربه کرده اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین تجلیل از استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، درباره نقش استادان حوزه دفاعی در دستیابی به دستاوردهای  دفاعی و ارتقای توان  رزمی ارتش گفت: آنچه در ارتش طرح‌ریزی و اجرا می‌کنیم، از آموزش‌های فراگرفته ما از استادان و معلمان است.

 امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه دانشگاه و استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش منشا خدمات ارزشمندی بوده‌اند، ادامه داد: دانشجویان فرصت حضور و آموزش در دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه فرماندهی و ستاد که عالی‌ترین مرکز تعلیم و تعلم ارتش در حوزه علوم دفاعی و نظامی است را مغتنم بشمارند؛ هر جمله‌ای در دانشگاه برای دانشجویان درس‌های بزرگی از حضور افتخار آمیز ارتش و درس آموخته‌های غنی فرماندهان رشید و شهید در میدان‌های علم و عمل و عامل موفقیت در مسئولیت‌های خطیر آتی است.

فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالگرد استاد مطهری افزود: برای موفقیت، عزت و سرافرازی باید هر روز از خدا بخواهیم که شاگردان خوبی برای اعتلای ایران عزیز باشیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که استادان و پیش کسوتان ما با صدای رسا بگویند که این دانشجویان تربیت شده ما هستند.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: در مجموعه‌های نظامی، استادان در میدان واقعی رزمایش‌ها و عمل تجربه کسب کردند و ما در محضر این عالمان نظامی توشه ارزشمندی از علم و تجربه را توامان دریافت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: منش نظامی یک مقوله مهم در فرآیند ماموریت و کار نظامی است که توسط استادان به دانشجویان و هنرآموزان در مراکز متعدد آموزشی منتقل می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه روز معلم فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از بزرگانی است که موفقیت خود را مرهون آن عزیزانیم، یادآور شد: تعالی ارتش و آنچه که به عنوان سرمایه و ارزش اعم از ایمان،انضباط و آموزش در اختیار داریم مرهون زحمات استادان بوده و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات آن بزرگواران باشیم. از تمامی همرزمان عزیزم که در مقام معلم در یگان‌های  زمینی، پدافند، هوایی ، دریایی و ستاد ارتش مسئولیت و ماموریت تعلیم رهپویان حوزه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را دارند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم از استادان برتر و پیشکسوتان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز