خبرگزاری کار ایران

به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور؛

مخبر وارد کرمانشاه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۷۶۷

معاون اول رییس‌جمهور به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور دقایقی پیش با پرواز عمومی وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر قرار است در این سفر یک‌روزه از پایانه‌های مرزی و روند تجهیز و آماده سازی مرزها برای خدمات رسانی به زوار اربعین بازدید کند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود گفت: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودنش را حفظ و تقویت کنیم اما دستگاه های اجرایی موظف به تسهیل گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دستشان ساخته است باید انجام بگیرد.

 مخبر گفت: من از مردم عزیز خواهش جدی دارم که زمان سفر اربعین را مدیریت کنند. 

وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده  لذا از مردم می خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه ها عبور کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای مسایل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با یک برنامه ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز