خبرگزاری کار ایران

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

فوت ۱۱ نفر از جوانان طی ۴ روز گذشته به دلیل ناایمن بودن راه‌ها/ مسئولان وزارت راه خون فرزندان خودشان را رنگین‌تر از فرزندان ما ندانند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۹۶۸

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی از فوت ۱۱ نفر از جوانان طی ۴ روز گذشته به دلیل ناایمن بودن راه‌ها در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در شهرستان چابهار طی ۴ روز ۱۱ نفر از جوانان نخبه این منطقه در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند، آقایان وزارت راه تخصص عجیبی دارند که همه موضوعات را به پای عامل انسانی بگذارند اما در این مواردی که منجر به فوت این عزیزان شده عمدتاً به خاطر ناایمنی محورها و عدم وجود راه‌های با دسترسی مناسب بوده است.

وی ادامه داد: ما به انحاء مختلف این مساله را به آقایان گفتیم، خطاب من به مسئولان وزارت راه این است که خون فرزندان خودشان را رنگین‌تر از فرزندان ما ندانند.

سعیدی همچنین ابراز داشت: ببینید ۱۱ مورد فوتی در عرض ۴ یا ۵ روز یک فاجعه انسانی است، من در این زمینه با مسئولین وزارت راه و معاونت راهداری صحبت کرده و پیگیر خواهم شد.

نماینده مردم چابهار تصریح کرد: تاکید می‌کنم که بخشی از دلایل ایجاد چنین سوانحی فقط و فقط به خاطر ناایمن بودن راه‌ها، عدم وجود علائم ایمنی و کمبود راه‌های ارتباطی است که متاسفانه در منطقه چابهار و مخصوصا در دشتیاری بزرگ بیداد می‌کند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز