خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

مرحوم ری‌شهری از چهره‌های توانمند صحنه‌های جهاد و خدمت به انقلاب و نظام بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۸۰

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله ری شهری وی را یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواند .

به گزارش ایلنا،متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است :

ارتحال عالم فرزانه، روحانی انقلابی  و مجاهد نستوه آیت‌الله محمد محمدی ری شهری (رضوان‌الله تعالی‌علیه) نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، از یاران صدیق و وفادار انقلاب و رهبری و چهره های درخشان و گرانقدر علمی ، فقهی، سیاسی و فرهنگی کشور ، موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم وارسته یکی از عالمان توانمند در صحنه های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی بود که نقش آفرینی‌های وی در عرصه ها و مناصب مختلف از جمله در نخستین دوره وزارت اطلاعات، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادستانی کل کشور و دادگاه ویژه روحانیت و همچنین همت و کوشش مستمر این چهره خدوم در گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم‌السلام و بسط فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی ماندگار و الگویی از امانت، شجاعت و کارآمدی برای مجاهدان طریق آرمان های اسلام و انقلاب را برای امروز  و فردای جامعه ب هودیعت نهاده است.

این ضایعه تلخ و اندوهبار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، ‌خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و برای آن عالم پرهیزکار و با اخلاص از درگاه خداوند متعال رحمت ، مغفرت و علوّ درجات و همنشینی با پیامبراعظم (ص) و برای بازماندگان ارجمند صبر ،شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز