خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

آمادگی همه دستگاه‌ها برای پذیرش کاروان‌های راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۹۴

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امسال با کاهش کرونا و تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان انجام سفر از جمله راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میسر شده است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با کاهش کرونا و با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان انجام سفر از جمله اردوهای راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میسر شده است؛ لذا در این جلسه توسط دستگاه‌های مربوطه گزارش‌هایی ارائه شد و دستگاه‌ها برای پذیرش راهیان نور در هفت استان مرزی اعلام آمادگی کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در خصوص سفر ایمن و نحوه اسکان مناسب مردم و برگزاری تمام مراسم‌های مرتبط در یادمان‌ها و برگزاری رزمایش و نمایش‌های رزمی گزارش‌هایی ارائه و در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم با کمک خداوند و رعایت دستورالعمل‌های مربوطه، سفرهای راهیان نور با سلامت کامل همه زائران اتفاق بیفتد و به‌عنوان خاطره‌ای ماندگار در ذهن و دل همه زائران باقی بماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز