خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر کل زندان‌های استان تهران با زندانیان بستری در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۰۵

مدیر کل زندان‌های استان تهران با حضور در چند بیمارستان سطح شهر، با مددجویان بیماری که با تجویز پزشکان زندان ها به این مراکز اعزام شده اند، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت الله حیات الغیب که به منظور بررسی امور رفاهی و درمانی مددجویان بیمار در چند بیمارستان سطح شهر حضور یافته بود، گفت: نظارت و کنترل مستمربر عوامل‌ محیطی در ارتقای سلامت‌ افراد نقش‌ اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

مدیر کل زندان های استان تهران همچنین اظهار داشت: تمام اقدامات درمانی ویژه زندانیان رایگان است و چنانچه نیاز به بستری در بیمارستان های سطح شهر و حتی جراحی های درمانی داشته باشند، با نظر پزشک فوراً اعزام می شوند. حفظ و تأمین سلامتی زندانیان و کارکنان در کنار ارتقای امر بهداشت از وظایف ادارات بهداشت و درمان ندامتگاه های استان است و در این زمینه هیچ گونه کم کاری یا غفلت پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه در دوران مبارزه با کرونا، به آموزش سربازان وظیفه به عنوان امانت های خانواده هایشان نیز توجه می گردد تا ضمن حفظ سلامتی آنان، از برخی آسیب های احتمالی به دور باشند.

حیات الغیب تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر به عنوان کادر درمان و پزشک در زندان های استان مشغول به خدمت هستند و جزء گمنامان عرصه اصلاح و تربیت هستند. همچنین متخصصان طب اورژانس در این مراکز به صورت شبانه روزی آماده ویزیت بیماران بوده و چنانچه نیاز به اعزام به مراکز درمانی و بیمارستان های سطح شهر باشد، در اسرع وقت اعزام می گردند و زندانی هیچ هزینه ای برای درمان پرداخت نمی کند.

وی در این دیدار شبانه که سرهنگ رضا فرحناکی فرمانده یگان انتظامی اداره کل نیز حضور داشت، مدیر کل زندان های استان تهران ضمن گفتگو با کارکنان یگان حفاظت، دستورات لازم را برای رفع مشکلات و درخواست های آنان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز