خبرگزاری کار ایران

مولوی عبدالحمید با وزیر امور خارجه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۹۰

وزیر امور خارجه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور از برنامه‌های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در دیدار مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه‌جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه‌های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

وی با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشورهای اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و بر ضرورت بسیج همه ظرفیت‌ها در تحکیم فضای همدلی تاکید کرد.

مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه جهت ایجاد فضای اسلام‌گریزی و ایران‌هراسی، اولویت‌بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با آرزوی موفقیت مذاکره‌کنندگان ایران در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسالت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز