خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه ستاد نماز جمعه تهران

برگزاری نماز جمعه در مصلای امام خمینی

کد خبر : ۱۳۱۸۰۴

نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می‌گردد.

ستاد نماز جمعه تهران به مناسبت انتقال مکان نماز جمعه تهران به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی و مردم شهیدپرور تهران می‌رساند؛ به حول و قوه الهی و در سایه‌ی توجهات حق‌تعالی، استعانت از درگاه حضرت ولیعصر(عج) و حمایت‌های بی‌دریغ امام امت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(دام‌ظله) در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) پس از سال‌ها انتظار به همت مسئولان مربوطه آماده برگزاری نماز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه تهران در ایام سرد زمستان گردیده است لذا ستاد نماز جمعه تهران ضمن دعوت از مردم مومن، آگاه، بصیر و ولایتمدار جهت شرکت در نماز جمعه این هفته بیان می‌دارد: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه می‌گردد.

مراسم این هفته از ساعت ۱۰:۳۰ با قرائت زیارت آل‌یاسین آغاز خواهد شد. سخنرانان پیش از خطبه‌های این هفته حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص بزرگداشت حماسه عظیم مردمی ۹ دی می‌باشند.

شرکت مترو و سازمان اتوبوسرانی به صورت ویژه آماده انتقال نمازگزاران به محل مصلای بزرگ تهران و بالعکس می‌باشند و پارکینگ‌های ضلع شمال، جنوب مصلی و همچنین خیابان‌های اطراف جهت وسایل نقلیه شخصی آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

ستاد نماز جمعه تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز