خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد نماز جمعه تهران در نشست خبری: / ۲ /

عمر مفید مصلی تهران حداقل هفت یا هشت قرن خواهد بود

کد خبر : ۱۳۰۶۲۹

سالن سران در یک منطقه مسکونی ایجاد شده است و تنها یک سالن کنفرانس داردو حتی امکانات لازم را برای اسکان میهمانان در آن وجود ندارد. ولی اگر بودجه ساخت آن به مصلی اختصاص داده می شد، امروز مصلی بهره برداری شده بود و می توانست علاوه بر برگزاری مراسم های داخلی و بین‌المللی از امکانات آن برای‌اسکان مدعوین نیزاستفاده کرد.

مسئول ستاد نماز جمعه تهران گفت: عمر مفید مصلی تهران حداقل هفت یا هشت قرن خواهد بود واین در حالی است که پروژه دو طبقه کردن اتوبان صدر با بیش از ۱۵۰۰ میلیارد هزینه عمر مفید آن صد سال است.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله شیرمردی در ادامه نشست خبری امروز –شنبه - با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در خصوص نقل و انتقال نمازگزاران اظهار داشت: پارکینگ مصلی دارای شش یا هفت هزار ظرفیت برای خودروها است که البته نمی توان از همه این ظرفیت استقاده کرد. با توجه به همکاری سازمان اتوبوسرانی و وجود دو ایستگاه مترو درمصلی امام خمینی از مردم می خواهیم که بیشتر با وسایل نقلیه عمومی به نماز جمعه بیایند.

وی با انتقاد از وزیر مسکن راه‌وشهرسازی گفت: با بلوکه شدن این صد میلیارد کار ادامه ساخت مصلی به کندی پیش می رود، آیا ایشان می تواند با سرمای فعلی تهران یک روز به نماز جمعه بیاید؟

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در شورای شهر نیز باید بدانند که با رای مردم وارد ساختمان بهشت شده‌اند و هیچ گاه نباید درد و ر نج مردم را فرا موش کنند و باید پی گیر ادامه ساخت مصلی تهران باشند.

وی افزود: عمر مفید مصلی تهران حداقل هفت یا هشت قرن خواهد بود و این در حالی است که پروژه دو طبقه کردن اتوبان صدر با بیش از ۱۵۰۰ میلیارد هزینه عمر مفید آن صد سال است.

وی با انتقاد از ساخت سالن اجلاس سران‌ گفت: سالن سران در یک منطقه مسکونی ایجاد شده است و تنها یک سالن کنفرانس داردو حتی امکانات لازم را برای اسکان میهمانان در آن وجود ندارد. ولی اگر بودجه ساخت آن به مصلی اختصاص داده می شد، امروز مصلی بهره برداری شده بود و می توانست علاوه بر برگزاری مراسم های داخلی و بین‌المللی از امکانات آن برای‌اسکان مدعوین نیزاستفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز