خبرگزاری کار ایران

محمد حقانی در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری باید به دور از مسائل سیاسی باشد / با شهردار برخورد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۹۱

سیاست‌ها و راهبرد‌ها را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و تاکیدات ایشان چراغ راه تمامی مردم، تشکیلات و ارگان‌ها است.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اقدام نهاد وابسته به شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر توزیع پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» گفت: بودجه شهرداری باید در جایگاه خود خرج شود، زیرا مردم بودجه خود را برای اداره شهر به این نهاد واگذار کرده‌اند و این مبلغ نباید صرف اقدامات خاص شود.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: هر نهادی وظایفی دارد و باید در راستای وظایف خود عمل کند، به همین دلیل اعتقاد دارم؛ بودجه شهرداری نباید صرف مسائل سیاسی شود و عملکرد‌ها باید براساس قانون باشد.

وی اظهار کرد: بار‌ها براین موضوع تاکید کرده‌ایم که سیاست‌ها و راهبرد‌ها را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و تاکیدات ایشان؛ چراغ راه تمامی مردم، تشکیلات و ارگان‌ها است.

حقانی با تاکید بر ضرورت دور نگاهداشتن مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر از مسائل سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز بر مذاکرات تاکید داشته‌اند و حتی در نماز جمعه نیز این موضوع مطرح شده است، بنابراین زمانی که رهبری بر موضوعی تاکید می‌کنند ما نباید سر خود کار دیگری کنیم.

حقانی خاطرنشان کرد: دستگاهی که خدماتی بوده و کارکرد سیاسی ندارد، باید به دور از مسائل سیاسی باشد و نباید بودجه آن در راهی هزینه شود که ارتباطی به فعالیت وی ندارد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه ساز و کار‌ها را رهبری تعیین می‌کند و ما نباید خلاف نظرات ایشان عمل کنیم، تصریح کرد: ما در مسائل ملی متفق هستیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیاست‌های کشور را مورد تاکید قرار دادیم و هر جا که نیاز باشد، در مقابل مستکبرین خواهیم ایستاد.

حقانی ادامه داد: روز گذشته در مراسم نماز جمعه امام جمعه تهران نیز این مذاکرات را مورد تایید قرار دادند و قطعا اگر انجام این مذاکرات کار اشتباهی بود، رهبری اولین نفری بودند که با این موضوع مخالفت می‌کردند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به طور قطع با شهردار برخورد خواهیم کرد، گفت: به شهردار تذکر می‌دهیم و باید دید فردا در جلسه شورای شهر چه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز