خبرگزاری کار ایران

راکعی در گفتگو با ایلنا:

کانال‌های رسمی اصلاحات جلوی بحث‌های زودهنگام انتخاباتی را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۹

با توجه به زمان نسبتا زیادی که تا انتخابات مجلس دهم پیش رو داریم گمان نمی‌رود که فعلا گفتگوهایی در این باب در بین اصلاح طلبان مطرح باشد / گمان می‌کنم کسانی با برنامه ریزی مشخص به طرح این مسائل می‌پردازند که نیت خیری هم در این خصوص ندارند.

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان در خصوص مطرح کردن بحث‌های زودهنگام انتخاباتی در جریان اصلاحات گفت: این مسائل باید از جانب کسانی مطرح شود که در جریان اصلاحات مسئولیت حقوقی داشته باشند و با توجه به انسجامی که بیش ار پیش در میان طیف اصلاحات مشاهده می‌شود انتظار می‌رود که هر گونه اظهار نظر نادرست در این خصوص از جانب کانال‌های رسمی و شناخته شده اصلاحات به سرعت تکذیب شود.

فاطمه راکعی در گفتگو با ایلنا، در خصوص مطرح کردن بحث‌های زودهنگام انتخاباتی در جریان اصلاحات اظهار داشت: با توجه به زمان نسبتا زیادی که تا انتخابات مجلس دهم پیش رو داریم گمان نمی‌رود که فعلا گفتگوهایی در این باب در بین اصلاح طلبان مطرح باشد.
وی افزود: گمان می‌کنم کسانی با برنامه ریزی مشخص به طرح این مسائل می‌پردازند که نیت خیری هم در این خصوص ندارند.
راکعی رودر رو قرار گرفتن افراد در طیف‌های سیاسی را از تبعات مطرح کردن بحث‌های زودهنگام انتخاباتی عنوان کرد و گفت: با آگاهی اصلاح طلبان و تجربه‌های تلخ پیشین گمان می‌کنم که این مسائل از جانب اصلاح طلبان با دقت نظر پیگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح این مسائل باید از جانب کسانی ایراد شود که مسئولیت حقوقی در جریان اصلاحات داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به انسجامی که بیش ار پیش در میان طیف اصلاحات مشاهده می‌شود انتظار می‌رود که هرگونه اظهار نظر نادرست در این خصوص از جانب کانال‌های رسمی و شناخته شده اصلاحات به سرعت تکذیب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز