خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور از جلسه شورای هماهنگی اصلاحات به ایلنا خبر داد:

بررسی همایش بزرگ اصلاح‌طلبان / عضویت مجمع زنان اصلاح‌طلب در کمیته انتخابات

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۳۲

در جلسه دیروز، با عضویت مجمع زنان اصلاح‌طلب موافقت شد و قرار شد پرونده دیگر احزاب در جلسه بعدی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درصدد است با دیگر احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلبی که عضو این شورا نیستند٬ همراهی و هماهنگی داشته باشد.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به بررسی همایش بزرگ اصلاح‌طلبان و کمیته انتخابات این شورا پرداخته شد.

وی از ارائه گزارشی از سوی کمیته انتخابات به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد و ادامه داد: احزابی مانند مجمع زنان اصلاح‌طلب، سازمان عدالت و آزادی، حزب ندای ایرانیان، حزب مردمی اصلاحات، حزب مشورت و همکاری ملی، شورای جوانان احزاب اصلاح‌طلب درخواست حضور در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را داده‌اند که در جلسه دیروز، با عضویت مجمع زنان اصلاح‌طلب موافقت شد و به علت کمبود وقت قرار شد پرونده دیگر احزاب در جلسه بعدی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد بررسی قرار گیرد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: بنای اصلاح‌طلبان حضور متحدانه و همراه با انسجام در عرصه انتخابات است و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درصدد است با دیگر احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلبی که عضو این شورا نیستند همراهی و هماهنگی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز