خبرگزاری کار ایران

آذرمنصوری در گفت‌وگو با ایلنا:

کشور نیازمند انسجام و وفاق ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۴

کسانی که اصرار به استفاده از وقایع سال ۸۸ به نفع جریان و مطامع سیاسی خود دارند با تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی دلایل حوادثسال ۸۸ البته با رویکرد درست و منطقی و با حضور افراد بی‌طرف موافقت کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حال حاضر کشور نیاز اساسی به انسجام و وفاق ملی دارد.

آذرمنصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مشارکت بالا در انتخابات بویژه پس از سال ۸۸ نشان دهنده رأی مردم به تغییر رویکرد در اداره امور کشور بود و موجب شد روحیه امید، نشاط و پویایی در بین مردم شکل بگیرد.

وی توضیح داد: فضای نشاط و امیدی که اکنون در کشور حاکم شده است باید مبنای تحلیل‌ها و تصمیم گیری‌های صاحبان قدرت قرار بگیرد.

منصوری گفت: در حال حاضر کشور نیاز اساسی به انسجام و وفاق ملی دارد.

وی درخصوص تاکید برخی افراد بر وقایع انتخابات سال ۸۸ و بهره‌برداری از آن گفت: کسانی که اصرار به استفاده از وقایع سال ۸۸ به نفع جریان و مطامع سیاسی خود دارند با تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی دلایل حوادثسال ۸۸ البته با رویکرد درست و منطقی و با حضور افراد بی‌طرف موافقت کنند.

وی ادامه داد: اگر این کمیته براساس عدالت و بدور از حب و بغض عمل کند می‌تواند بسیاری از سوء تفاهم‌ها را رفع کند و سبب وفاق ملی و انسجام درونی کشور شود.

آذرمنصوری تاکید کرد: تشکیل چنین کمیته‌ای اگر با رویکرد عادلانه باشد می‌تواند مانع سوء استفاده از این شرایط شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز