خبرگزاری کار ایران

خانزادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

با محوریت بزرگان اصلاح طلب وارد انتخابات مجلس می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۸۰

دانشگاه ایرانیان را یک حزب می‌دانم که با امکانات دولتی به فعالیت پرداخته است / اصلاح طلبان در انتخابات مجلس به صورت منسجم و هماهنگ وارد عرصه خواهند شد / در کشور ما برخی اعتقادی به سهیم بودن مردم در قدرت ندارند.

نماینده دوره ششم مجلس گفت: دانشگاه ایرانیان را یک حزب می‌دانم که با امکانات دولتی به فعالیت پرداخته است.

مصطفی خانزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های آینده اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و در این انتخابات به صورت منسجم و هماهنگ وارد عرصه خواهند شد.

وی به اجماع اصلاح طلبان با محوریت بزرگان اصلاح طلب اشاره کرد و گفت: مردم اکنون با رویکرد اصلاح طلبان آشنا هستند و نظر اکثریتشان به این طیف نزدیک است.

وی ادامه داد: عده‌ای از اصولگرا‌ها در این خصوص مسائلی را مطرح می‌کنند که نشان دهنده تمامیت خواه بودن آنهاست و یکی از مشکلات بزرگ کشور ما این است که عده‌ای تصور می‌کنند خودشان از دیگران مسلمان‌تر؛ ولایی‌تر و عاقل‌تر هستند. این افراد عده‌ای را که در دایره تفکر خود هستند خودی و دیگران را غیرخودی می‌دانند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در تمامی جهان افراد برای تصاحب قدرت فعالیت می‌کنند و حتی دولت سایه تشکیل می‌دهند اما در کشور ما برخی اعتقادی به سهیم بودن مردم در قدرت ندارند.

وی تاکید کرد: افرادی که الفاظی مانند برنامه اصلاح طلبان برای تصاحب مجلس را بیان می‌کنند یعنی در کشور انتخابات و آرای مردم را نفی می‌کنند و برای مردم در گرفتن کرسی‌های مجلس و تاثیرگذاری آن‌ها در انتخابات نقشی قائل نمی‌شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ابراز داشت: علیرغم همه فضاسازی‌ها مردم در انتخابات شرکت کردند و مورد تشویق همگان و جهانیان قرار گرفتند. در کشور ما همیشه مردم حرف اول را می زنند و همه احزاب می‌توانند در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند و اگر از مردم رای اخذ کردند می‌توانند قدرت را در دست بگیرند.

نماینده پیشین مجلس گفت: فعالیت احزاب اگر در چارچوب قانون و در قالب احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه دار باشد نه تنها مشکلی در کشور ایجاد نمی‌کند بلکه برای فضای سیاسی می‌تواند مفید باشد.

خانزادی در مورد جلسات احمدی‌نژاد با کابینه خود در ساختمان لادن گفت: جریان‌های بی‌شناسنامه سبب مشکلات فراوانی در کشور می‌شود و درست نیست گفته شود که ما از امکانات دولتی استفاده نمی‌کنیم اما در واقعیت به گونه‌ای دیگر باشد.

این نماینده پیشین مجلس ابراز داشت: دانشگاه ایرانیان را یک حزب می‌دانم که با امکانات دولتی به فعالیت پرداخته است.

خانزادی فعالیت احزاب بدون شناسنامه را آسیب به فعالیت احزاب قانونی و شناسنامه دار خواند و گفت: قوه مجریه و قضاییه باید به این مسئله رسیدگی کنند و قوه مجریه باید اطلاعاتی را که دارد در اختیار قوه قضاییه قرار دهد تا بتواند در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی گفت: باید جریان‌های آسیب زا را در نطفه خفه کرد.

خانزادی فعالیت همه احزاب را در چارچوب قانون حق آن‌ها دانست و گفت: مشخص شدن فعالیت احزاب به نفع فضای سیاسی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز