خبرگزاری کار ایران

حق شناس با تکذیب فضا سازی ها علیه اصلاح طلبان:

اکنون زمان تعیین مصداق‌های انتخابات مجلس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۵

در شرایطی که کشور در معرض تحریم های ظالمانه قرار گرفته است انسجام ملی و تکیه بر قانون می‌تواند کشور را از فشار و بحران خارج کند.

عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبان در دیدار اخیر خود با عارف خواست از وی نخواستند که از حضور در انتخابات مجلس آینده انصراف دهد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد حق‌شناس در حاشیه مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اکنون زود است که درباره انتخابات دو سال آینده صحبت کنیم، اظهار کرد: تغییر فضا و حساس کردن جامعه به صلاح نیست. در دیدار ما با آقای عارف درباره انتخابات و انصراف دادن ایشان از انتخابات صحبتی نشد.

وی در ادامه افزود: دراین جلسه مطرح شد که اصلاح‌طلبان از روش اعتدالی دولت و مذاکرات با ۱ + ۵ حمایت می‌کنند و در واقع این مذاکرات را در راستای منافع ملی می‌دانند.

حق‌شناس گفت: فضای اقتصادی کشور به آرامش نیازمند است و باید از همه امکانات استفاده کرده و هم از دولت حمایت شود و هم توقعات جامعه بالا نرود.

این عضو جبهه اصلاح‌طلبان در مورد برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان این باور را دارند که انتخابات ۹۲ بر اساس مشارکت حداکثری شکل گرفته است، پس اصلاح‌طلبان باید این سیاست را دنبال کرده و از همه آحاد جامعه برای حضور در انتخابات مجلس آینده دعوت کنند. روند حضور ۷۳ درصدی مردم در انتخابات باید ادامه یافته و حتی افزایش یابد و دلیل حضور نیافتن ۲۳ درصدی مردم کشف شود.

حق‌شناس ادامه داد: اصلاح‌طلبان به انتخابات فکر می‌کنند، اما اکنون زمان تعیین مصداق‌ها نیست، بلکه اصل بر جذب مشارکت حداکثری مردم است. نگاه اصلاح‌طلبان تکیه بر آرای مردم است و ما معتقدیم هنگامی که مردم در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشند، جامعه و اصلاح‌طلبان ضرر کرده‌اند.

وی افزود: در شرایطی که کشور در معرض تحریم های ظالمانه قرار گرفته است انسجام ملی و تکیه بر قانون می‌تواند کشور را از فشار و بحران خارج کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز