خبرگزاری کار ایران

سردار ذوالقدر برنامه‌های هفته دفاع مقدس‌ را تشریح کرد:

برگزاری ۲۳ نمایشگاه در مناطق تهران / بازسازی رزمایش‌های بیت المقدس و رمضان

کد خبر : ۱۰۵۷۹۸

برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس تنها به این یک هفته اختصاص ندارد و سعی کرده‌ایم که با اجرای برنامه‌های گوناگون در طی سال از یاد شهدا غافل نشویم / ادوات نظامی در بوستانهای پایتخت نمایش داده می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: رزمایش‌های بیت المقدس و رمضان در دهکده مقاومت واقع در بوستان ولایت بازسازی می‌شود.

وی افزود: در میدان امام حسین نیز برنامه ضیافت نور مورد نظر قرار داده شده که با اجرای نمایش از لحظه شروع ثبت نام برای جبهه تا عملیات‌ها را به نمایش در می‌آورد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شعار امسال یاد یاران «۸ سال دفاع مقدس ۳۴ سال مقاومت و ایستادگی» است و در این هفته نمایشگاه یاد یاران در ۲۳ نقطه تهران و اولین نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس از ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه در مصلی امام خمینی(ره) ‌ برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع نمایشگاه‌های یاد یاران در هرمنطقه منحصر به‌‌ همان منطقه است و در واقع ۲۳ موضوع مختلف در این نمایشگاه‌ها ارائه خواهد شد.

ذوالقدر در خصوص نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بسیج وزارتخانه‌ها، بسیج سازمان‌ها و اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود که ارگان‌ها و سازمان‌ها نقش‌شان را در دفاع مقدس به نمایش می‌گذارند.

جانشین فرمانده سپاه تهران ادامه داد: برپایی بیمارستان صحرایی با حضور پزشکان متخصص از منطقه ۱۸ یکی دیگر از برنامه‌های این هفته می‌باشد که در این بیمارستان صحرایی ده نوع تخصص پزشکی بصورت رایگان و به مدت سه روز در خدمت شهروندان تهرانی قرار می‌گیرند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: سپاه ناحیه جماران نمایشگاه مردان آسمانی را با نمایش زنده‌ای از پیروزی انقلاب اسلامی تا هم اکنون برگزار می‌کند و سپاه ناحیه شهید محلاتی نقش روحانیت در دفاع مقدس را به نمایش در می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ ایستگاه صلواتی فرهنگی برای آشنایی بیشتر مردم پیش بینی کرده‌ایم، گفت: برنامه‌های متنوع فراوانی را در این هفته در نظر گرفته‌ایم که از آن جمله می‌توان به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبار روبی و عطر افشانی از قبور شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس تنها به این یک هفته اختصاص ندارد و سعی کرده‌ایم که با اجرای برنامه‌های گوناگون در طی سال از یاد شهدا غافل نشویم که یکی از این برنامه‌ها اردوهای راهیان نور است که در ٱن جوانان و خانواده‌های ایرانی در محیطی معنوی با رشادتهای جوانان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز