خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۱ پروژه برق رسانی در شاهرود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۹

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود اعلام کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

در ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید. مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود بیان داشت: ۴ پروژه با موضوع تامین برق مسکن مهر سرند گلوبال ۲، پروژه ۲۸۸ واحدی عمران نعیم، پروژه ۲۲۴ واحدی عمران نعیم و هوشمند سازه در شهرک فدک با احداثشبکه به طول ۱ هزار و ۸۰۵ متر و نصب دو دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۳۱۵ کیلوولت آمپر با مبلغ۱ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایلنا، فرهاد علی بیک به تامین برق پنج پروژه با عنوان ۵۶۰ واحدی سنگسر طوریان، مجتمع مسکونی ۳۲۶ واحدی سنگسر، شهرک دهملا و خودساز شهرک کوثر به مبلغ۱ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: احداثپست هوایی تامین برق مرکز ش‌تر داری اتکا با اعتبار ۲۰۶ میلیون ریال انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی ۴۰۰ متر شبکه برق در میدان جدیدالاحداثالغدیر با اعتبار ۱۸۴ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری به شمار می‌رود.
وی هزینه صرف شده جهت بهره برداری از پروژه‌های ذکر شده را ۳ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز