خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛

پانزدهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی در سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۹۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ازبرگزاری پانزدهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی(کبوتر حرم) در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری اختتامیه جشنواره کبوتر حرم در سی ام اردیبهشت به میزبانی سمنان خبر داد. 

وی افزود: تا کنون 578 اثر از همه استانهای کشوربه دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

فلاح با بیان اینکه جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی یک اثر فاخر و ابراز ارادتی به پیشگاه امام رضا (ع) است، اظهار کرد: این جشنواره به خاطر بین الحرمین بودن استان سمنان، یک برنامه فرهنگی فاخر دردهه کرامت برای این استان محسوب می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه ازآثار رسیده به جشنواره 78 رمان،488 داستان کوتاه  و 12 اثر متفرقه هستند، گفت: از استان سمنان 31 نفر با 37 اثر در جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: 341 نفر از شرکت کنندگان در جشنواره از بانوان و 236 نفر از آقایان هستند.

فلاح افزود: مراسم اختتامیه جشنواره در سالن تئاتر شهر سمنان و با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز