خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت استان سمنان:

63 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۸۲

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن ۶۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یادگار احمدی در اولین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۲ که به ریاست استاندار برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته با برگزاری ۹۱ جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، مشکلات ۲۹۵ واحد تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسات و با حمایت‌های استاندار به عنوان رئیس کارگروه و همکاری دستگاه های اجرایی عضو و بانک‌های عامل، ۵۴۳ مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسید که از این تعداد ۶۳ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است و مابقی در دست اقدام است. 

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه حدود نیمی از مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات است، افزود: ۱۷ درصد مابقی مصوبات مربوط به امور زیرساختی و زیربنایی، ۴ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۷ درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر است.

احمدی اظهار کرد: طی یکسال گذشته با برگزاری بیش از ۴۰ جلسه هم اندیشی واحدهای راکد استان در حدود ۹۵ مصوبه در جهت احیا مجدد واحدهای راکد صادر شد که این امر موجب احیا و بازگشت تعداد ۳۰ واحد تولیدی به چرخه تولید شده  است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، بیان کرد: امیدواریم با وجود زیرساخت‌های موجود سرمایه گذاری نظیر واحدهای تولیدی و صنعتی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی، معادن و صنایع معدنی در مسیر تحقق شعار سال با اولویت احیا واحدهای راکد، افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای تولیدی و تثبیت و رشد اشتغال در استان گام برداشته و با انگیزه خدمت رسانی بهتر به مردم با بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز