خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۳۶

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: با پیگیری های انجام شده در واپسین روزهای پایانی سال 5 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به استان سمنان اختصاص یافت، که مجموع تسهیلات پرداخت شده به ۲۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان، بیان کرد: با اختصاص و جذب 5 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی، اکنون هیچ پشت نوبتی برای پرداخت تسهیلات کارگشایی نداریم.

تقوی با اشاره به  پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به 2هزار و 100 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان سمنان، افزود:  میزان پرداخت تسهیلات کارگشایی از ۱۵ میلیون تومان  تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: این تسهیلات  در قالب کمک به کمک هزینه مسکن، درمان، معیشت، اشتغال، کمک هزینه تحصیلی، تامین جهیزیه، وام ضروری و سایر سرفصل های حمایتی پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۷ هزارو ۱۶۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب ۳۳ هزارو ۳۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می شوند، تصریح کرد: در سال جاری ۷۵۰ نوعروس با حمایت مردم نیک اندیش استان سمنان راهی خانه بخت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز