خبرگزاری کار ایران

با هدف تبیین جایگاه زن در اسلام؛

نخستین کنگره بانوان تاثیر گذار استان سمنان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۹۵

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان از برگزاری نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان سمنان با هدف تبیین جایگاه زن در اسلام و انقلاب، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعیده همتی با اشاره به پیشرفت و فعالیت های تاثیر گذار بانوان ایرانی بعد از انقلاب و در عرصه های مختلف اجتماعی، گفت: بانوان ایرانی در دوران بعد از انقلاب با حفظ رویکرد خانواده محوری نقش ارزنده ای در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، ایثار و.. ایفا کرده‌اند.

همتی اظهار کرد: نخستین کنگره بانوان تاثیر گذار استان سمنان باهدف تبیین جایگاه زن در دوران بعد از انقلاب و با حضور  ۴۰۰ بانوی توانمند  از سراسر  استان سمنان،  اعم از کارآفرین، پزشک، استاد دانشگاه، مادر خانوار و... برگزار و از مقام شامخ آنان تجلیل می شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، با اشاره به اینکه تجلیل از برخی بانوان تاثیر گذار در شهرستانهای مختلف  توسط فرمانداری ها نیز انجام می شود ، گفت: این کنگره استانی در روز سه شنبه ۹ اسفند ماه سالجاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در سالن استاد شهید مرتضی مطهری و با حضور استاندار و مسئولان  استانی، برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز