خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

انهدام اعضای باند سارقان به عنف در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۲۳

فرمانده انتظامی استان از دستگیری تمامی اعضای باند سارقان به عنف از اتباع کشورهای خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه در تشریح جزئیات  خبر انهدام اعضای باند سارقان به عنف در استان سمنان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت به عنف و گاهی اوقات سرقت مسلحانه از اتباع کشورهای خارجی می‌کنند، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سارقان قصد سرقت از یک دستگاه سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان را داشتند که با سرعت عمل به موقع پلیس و انجام اقدامات پیش دستانه، یک دستگاه خودروی خود را بلاصاحب رها می‌کنند و متواری می‌شوند.

سرهنگ موقوفه به روش‌های خاص پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی خوب دستگاه قضایی، طی دو مرحله هر ۴ نفر از متهمان اصلی ، شناسایی و در یکی از شهرهای استان تهران در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی استان از توقیف هر دو دستگاه خودروی سارقان و یک قبضه اسلحه همراه آنان خبر داد و افزود: متهمان همگی از جمله سارقان سابقه دار هستند که به سرقت به عنف از اتباع بیگانه اعتراف و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با هشدار به مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان زورگیر گفت: پلیس با شدت تمام و بدون هرگونه ملاحضه و تعارفی با این گونه جرائم برخورد می کند و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد مجرمان به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند و به امنیت مردم خدشه ای وارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز