خبرگزاری کار ایران

رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در استان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۰

رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی با رمز یا علی ابن موسی الرضا(ع) توسط استاندار در استان سمنان برگزار شد.

ایلنا - سمنان: رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی با رمز یا علی ابن موسی الرضا(ع) توسط استاندار در استان سمنان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، این رزمایش با هدف ایجاد هماهنگی و گسترش تعامل بین دستگاه‌ها و جلب نظر مسوولان و مردم به تلفات جاده‌ای و تاثیر این تعامل بر کاهش حوادثو کم کردن شدت حوادث، ارتقای دانش عمومی ترافیک و… به طور خاص در استان سمنان اجرا می‌شود.
در این رزمایش که تا ساعت ۱۸ دیروز ادامه داشت دستگاههای مختلف نظارتی، خدماتی، امدادی و کنترلی بر نحوه ترافیک و کنترل محور‌ها نظارت و مشارکت داشتند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: این رزمایش با توجه به تعیین روزی در سازمان ملل به عنوان روز بزرگداشت قربانیان حوادثجاده‌ای به مدت سه سال است که در استان سمنان برگزار می‌شود.
داود فهندژ سعدی با تاکید بر اینکه در اجرای این رزمایش دستگاههای مختلف نظارتی، امدادی و اجرایی مشارکت و همکاری دارند اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش کاهش حوادثجاده‌ای از طریق نظارت‌های محسوس و غیرمحسوس، انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای فرهنگ رانندگی است.
وی گفت: این رزمایش تیم‌های مختلط در ۴۱ نقطه در استان سمنان تیم‌های مشترک مستقر و فعال شدند.
وی گفت: ادارات راه و ترابری، پلیس راه، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، هلال احمر، سپاه و بسیج و نیز تشکل‌های صنفی در برگزاری این رزمایش مشارکت دارند و این نقاط از شریف آباد در غرب استان آغاز و تا کاهک در شرق استان فعالیت دارند.
سعدی گفت: در این زمینه با استانهای همجوار از جمله تهران، مازندران، خراسان‌های رضوی و شمالی، یزد و اصفهان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
همزمان با اجرای این رزمایش زنگ ایمنی نیز در مدارس حاشیه راه‌ها به صدا در آمد.
در استان سمنان ۶۰ مدرسه در حاشیه راه‌ها تحت پوشش قرار دارند و حوادثرانندگی در این مدارس به صفر رسیده است.
در آیین آغاز این رزمایش که در پایانه بار سمنان برگزار شد محمد وکیلی استاندار سمنان، معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور، جمعی از مسوولان اجرایی و… حضور داشتند و تیم‌ها پس از رژه عازم محل تعیین شده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز