خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

درمان رایگان ۳۰ هزار زائر در درمانگاههای مستقر در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۲۰

همچنین ۳۰ دستگاه آمبولانس نیز به همراه کادر مجرب درمانی مرز مهران و جاده‌های برون شهری تا استان کرمانشاه را برای خدمات دهی به مصدومان حوادثاحتمالی تحت پوشش خود داده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۰ هزار زائر در درمانگاههای سیار مستقر در مرز بین المللی مهران مورد درمان رایگان قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایانه مرزی بین المللی مهران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج کرده است.

علی دل پیشه افزود: مسیر استان ایلام از پایانه مرزی مهران تا جاده مواصلاتی منتهی به استان کرمانشاه توسط ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانسی در مسیرهای دارای احتمال خطر تصادف و سوانح مستقر گردیده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه گفت: همچنین ۳۰ دستگاه آمبولانس نیز به همراه کادر مجرب درمانی مرز مهران و جاده‌های برون شهری تا استان کرمانشاه را برای خدمات دهی به مصدومان حوادثاحتمالی تحت پوشش خود داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با مراکز اورژانس استان‌های مجاور این تصمیم اتخاذ شده که اعزام موارد اورژانسی بیماران و زائران از استان ایلام را پذیرا باشند.

دل پیشه خدمات بسیج جامعه پزشکی را قابل تقدیر عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه در راه خدمت به زائران، بسیج جامعه پزشکی استان‌های ایلام و کرمانشاه خدمات شایسته‌ای را ارائه نموده و همکاری مناسب و ارزنده‌ای با دانشگاه علوم پزشکی داشته‌اند.

وی خدمات دهی به زائران در خارج از مرز کشور را امری با اهمیت در راستای حفظ سلامت زائران برشمرد و ادامه داد: به همین منظور یک درمانگاه سیار در مسیر کوت به بدره عراق ایجاد شده و به درمان زائران حسینی می‌پردازد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: هم اکنون نیز بیمارستانهای امام(ره) و مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام برای حوادثاحتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی از بازرسی‌های عوامل دانشگاه علوم پزشکی از ایستگاههای صلواتی شهر مهران به منظور ارائه مواد غذایی سالم و بهداشتی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱۸ مورد بازرسی از ایستگاههای صلواتی شهر مهران به عمل آمده و خوشبختانه در این رابطه مشکل خاصی وجود نداشته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز