خبرگزاری کار ایران

برپایی ۱۴۰ هزار پایگاه نیکوکاری در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۵۴

دراین هفته مسئولان و مدیران کمیته امداد امام(ره) گزارشی از عملکرد‌ها و اقدامات انجام شده این نهاد به مردم نیکوکار کشورمان ارائه خواهند کرد.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه جشنواره نیکوکاری از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه جاری با شعار «توانمند سازی خانواده‌ها با حضور پر نشاط نیکوکاران» در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: ۱۴۰هزار پایگاه آماده جمع آوری کمکهای مردمی برای نیازمندان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عباس دارایی با اشاره به ۱۴ اسفند مصادف با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام(ره) و روز احسان و نیکوکاری، افزود: جشنواره نیکوکاری در ۱۴ اسفند در ۱۰۰ هزار پایگاه در مدارس برای دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی جهت جمع آوری کمکهای دانش آموزان، در ۱۵ اسفند با برپایی ۱۵ هزار پایگاه کمیته امداد امام(ره) و ۲۳ هزار مسجد در سراسر کشور و تمامی مراکز نیکوکاری با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، سازمان صدا و سیما و با حضور گروههای مختلف مردم و در روز جمعه ۱۶ اسفند در پایگاه نماز جمعه و محل برگزاری ورزشهای همگانی خانواده‌ها در سراسر کشور با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار می‌شود.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دراین هفته مسئولان و مدیران کمیته امداد امام(ره) گزارشی از عملکرد‌ها و اقدامات انجام شده این نهاد به مردم نیکوکار کشورمان ارائه خواهند کرد.

وی حسینیه ارشاد، مسجد النبی، امامزاده صالح، میدان شهر ری، بوستان ولایت، پارک لاله و پارک دانشجو را از پایگاههای اصلی که شبکه‌های مختلف رسانه ملی حضور خواهند داشت، جهت جمع آوری کمکهای مردمی در تهران معرفی کرد و افزود: در این پایگاه‌ها معاونان و مدیران کمیته امداد امام(ره)، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیتهای ملی و کشوری حضور خواهند داشت.

دارایی در ارتباط با روشهای جذب کمکهای مردمی در آستانه عید نوروز به نیازمندان، یادآور شد: شماره حساب متمرکز ۳۳۳۳ بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی و ۹۹۹۹ بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر روشهای جمع آوری از طریق سایت امداد، عابر بانک‌ها، و اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل با زدن کد: #۳۳۳۳*۷۳۳* به این منظور فعال شده است.

بنابراین گزارش، همچنین روز ۱۴ اسفند زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شهدای محراب واقع در بزرگراه بعثت، خ شهید تقوی، خ شهید آذر جاویدان با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی دیگر از مسئولان این نهاد و وزارت آموزش و پرورش نواخته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز