خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۴۷

فروردین

می‌دونم که آدم باهوش و فهمیده‌ای هستی، اما یه کم زیادی احساساتی هستی و گاهی اوقات بیشتر با دلت تصمیم می‌گیری تا با عقل. امروز هم یکی از همون روزاست که ممکنه این موضوع حسابی اذیتت کنه. هر چی که پیش بیاد یهو عصبانی میشی یا یهو دلسوزی می‌کنی، بدون اینکه به عاقبت کار فکر کنی.  یه کم عقل و منطق رو هم چاشنی کارات بذار. یادت باشه که همه مثل تو فکر نمی‌کنن و ممکنه از رفتارت خوششون نیاد. سعی کن یه تعادل بین عقل و احساساتت ایجاد کنی.  اما یه خبر خوب هم دارم! بالاخره یکی از اونایی که ازت پول قرض گرفته بودن، پولو پس میدن. یه پیام یا نامه هم قراره به دستت برسه که توش یه خبر خیلی مهمه. راستی مدام از بقیه ایراد می‌گیری، به جای این کار یه کم خودتو نقد کن و ببین که خودت چقدر تو اون زمینه ها بی‌نقصی!

اردیبهشت

امروز حس میکنی که انگار همه دنیا خوشحالن و فقط تو داری تو غم و غصه غرق میشی. اما اصلا نگران نباش، بالاخره نوبت خوشبختی تو هم میرسه! صبور باش و به تلاش ادامه بده، مطمئنم که روزهای خوب تو هم تو راهه. دوست داری در مورد چیزای عمیق و مهم فکر کنی و حرف بزنی، اما انگار هیچ کس دور و اطرافت حالیش نیست و فقط دنبال حرفای پوچ و سطحی هستن. ️اگه اینجوری بود، یه کم خلوت کن و با خودت فکر کن. البته شاید یه کم سخته که بتونی توی تنهایی بمونی، چون مدام یکی پیدا میشه که مزاحمت بشه! اتفاق خوبی قراره بیافته و یه مشکلی که فکر و ذکرتو درگیر کرده بود، حل میشه. خیالت راحت میشه و میتونی یه نفس عمیق بکشی. در مورد عشقت هم یه کم بیشتر دقت کن. حرف زدن خوبه، اما به تنهایی کافی نیست. اگه واقعا دوستش داری، باید با عمل هم بهش ثابت کنی.

خرداد

فکر میکنی که همه تو رو نادیده گرفتن و هیچ کس به حرفات گوش نمیده. اما اصلا نگران نباش، این فقط یه حس و توهمه! مطمئنم که اطرافیات تو دوستت دارن و به حرفات اهمیت میدن. شاید یه ذره از شرایطی که داری ناراضی هستی و دوست داری یه تغییری تو زندگیت بدی. اگه اینجوری بود، اصلا معطل نکن و یه کاری بکن! میتونی مسیر زندگیت رو عوض کنی، با آدمای جدید آشنا بشی، یا حتی یه کار جدید شروع کنی. فقط یادت باشه که دیگران رو به خاطر شرایطی که داری سرزنش نکنی. اگه یه مشکلی داری، تقصیر خودته که حلش نکردی. تو یه آدم باهوش و خلاقی هستی و میتونی از پس هر کاری بربیای. فقط کافیه که یه ذره به خودت ایمان داشته باشی و دست به کار بشی. یه فرصت خوب هم توی راه داری، پس زودتر تصمیم بگیر و ازش استفاده کن. موفقیت منتظر توئه!

تیر

امروز یه عالمه ایده ی جدید تو ذهنت داری، پس بشین و یه ذره خلاقیت به خرج بده و ازش استفاده کن. راه های زیادی برای نشون دادن استعدادت وجود داره، فقط کافیه که یه ذره فکر کنی. امروز  دوست داری در مورد یه موضوع مهم یا یه مسئله ی اجتماعی با بقیه حرف بزنی. اگه اینجوری بود، اصلا خجالت نکش و حرفات رو بزن. فقط یادت باشه که به عقیده ی بقیه احترام بذاری و چیزی رو بهشون تحمیل نکنی. اگه دنبال یه چیز جدید هستی، باید یه قدم از منطقه ی امن خودت بیرون بیای و یه کاری بکنی. هیچ چیز خودش به دستت نمیاد، پس یه ذره تلاش کن و دنبال آرزوهات برو. البته حواست باشه که زیادی حرص و جوش نخوری و اعصابت رو خورد نکن. به خصوص اگه یه مشکلی با پول داری، سعی کن آروم باشی و یه راه حل پیدا کنی.  یه حس کمبودی تو دلت داری و یه چیزی رو تو زندگیت گم کردی. شاید وقتش رسیده که یه کم به خدا نزدیک تر بشی

مرداد

امروز یه کم حواست رو جمع کن که احساساتت گولت نزنن. شاید یه حس عجیبی داشته باشی و فکر کنی که همه چیز داره علیه تو پیش میره. اما اصلا اینجوری نیست! داری همه چیز رو از یه زاویه ی بد میبینی. سعی کن با منطق فکر کنی و یه ذره واقع بین باشی. اگه یه مشکلی داری، به جای اینکه غصه بخوری و حرص و جوش بزنی، یه راه حل پیدا کن. سعی کن یه کم به خودت برسی، ورزش کنی، غذای سالم بخوری و به اندازه ی کافی بخوابی. اگه در مورد یه چیزی دو دلی، مشورت کردن با یه آدم عاقل و کاربلد ضرری نداره. از حرفای بقیه استفاده کن، اما در نهایت خودت تصمیم بگیر. یه رازی رو بهت میگن، پس حواست باشه که به کسی نگی. این راز رو فقط برای خودت نگه دار. یه خبر خوشحال کننده هم تو راه داری. صبر داشته باش و یه کم دیگه صبر کن، مطمئنم که به زودی این خبر خوب رو از یه آدم مهم زندگیت میشنوی.

شهریور

امروز یه حس عجیبی داری. انگار یه روح سرگردون هستی که هیچ هدفی تو زندگی نداره. از یه طرف پر از انرژی و شادابی، اما از طرف دیگه یه حس پوچی و تردید داری. شاید حس میکنی که داری تو یه مسیر اشتباه قدم برمیداری و داری انرژی و تلاشت رو هدر میدی. اما یادت باشه که تنها کسی که میتونه کمکت کنه خودتی. به جای اینکه دنبال تایید و توجه بقیه باشی، به خودت ایمان داشته باش و به دنبال آرزوهات برو. رهبر و راهنمای خودت باش و نذار که کسی جلوی پیشرفتت رو بگیره. یه ذره هم حواست باشه که تو انجام کارها عجله نکنی. قبل از هر کاری حساب و کتاب کن و با دقت فکر کن. در مورد یه مسئله خانوادگی هم زیادی دخالت نکن. نیتت خوبه، اما گاهی اوقات بهتره که یه سری چیزا رو به حال خودشون بذاری.

مهر

امروز برات روز خودشناسیه. اول از همه باید با خودت رو راست باشی و به یه آرامش درونی برسی. وقتی حال خودت خوب باشه، میتونی با بقیه هم بهتر کنار بیای. انتظار نداشته باش که همه دنیا دور تو بچرخه و همه چی طبق خواسته ی تو پیش بره. تو باید خودت رو توی اولویت قرار بدی و به خودت توجه کنی. یادتم باشه که وظیفه ی تو نیست که همه ی نیازها و خواسته های بقیه رو برآورده کنی. تو هم یه آدمی و حق و حقوق خودت رو داری. شاید حفظ تعادل بین خواسته های خودت و بقیه یه کم سخت باشه، اما باید تلاشت رو بکنی که یه حد و مرزی رو مشخص کنی و یه فاصله ی مناسب رو با بقیه حفظ کنی. یادت باشه که فقط یه بار زندگی میکنی، پس قدر لحظات رو بدون و از زندگیت لذت ببر. هر روز یه فرصت جدیده، پس دست به کار شو و به دنبال آرزوهات برو. اگه کسی نصیحت شنیدن رو دوست نداره، ولش کن. فقط خودت رو خسته میکنی و فایده ای هم نداره.

آبان

امروز انگار یه عالمه شور و هیجان تو دلت داری. احساساتت خیلی قوین و شاید یه ذره جلوی پاتو بگیرن و نذارن که درست فکر کنی. شاید یه رویا و هدف بزرگ تو ذهنت داری و انقدر غرق تو فکر و خیالش شدی که از دنیای واقعی فاصله گرفتی. یادت باشه که زیادی رویاپردازی خوب نیست. گاهی اوقات باید از رویاهات بیرون بیای و با عقل و منطق به چیزها نگاه کنی. تو زندگیت یه مشکلی داری، به جای اینکه غصه بخوری و حرص و جوش بزنی، سعی کن با طرف مقابلت حرف بزنی و مشکلت رو حل کنی. فقط یادت باشه که صبور باشی و با دقت به حرفای طرف مقابل گوش بدی. امروز یه اتفاق خوب برات میفته. یه هدیه ی قشنگ میگیری یا یه خبر خوشحال کننده میشنوی که خیلی خوشحالت میکنه. یه راز داری که هیچ کس ازش خبر نداره. مواظب باش که این راز رو به کسی نگی، چون ممکنه دردسر بشه.

آذر

امروز یه حس عجیبی داری. انگار گیر افتادی تو یه بن بست و هیچ راه فراری نداری. اما یادت باشه که همه چیز تو ذهنت اتفاق میفته. خودتو اسیر افکار و احساسات منفی نکن. شاید یه سری از این افکار و احساسات ریشه در گذشته دارن و واقعی نیستن. سعی کن با عقل و منطق به چیزها نگاه کنی و بر اساس واقعیت های امروز تصمیم بگیری. مواظب باش که احساست گولت نزنن. شاید یه چیزی رو دنبال میکنی که فقط یه رویا هستش و هیچ فایده ای برای تو نداره. به جای اینکه به گذشته فکر کنی، به آینده نگاه کن و ببین که واقعا چی میخوای از زندگیت. شاید وقتش رسیده که یه مسیر جدید رو شروع کنی و یه چیز جدید رو امتحان کنی.تو زندگیت یه سری تغییرات کوچیک بده تا یه کم حالت بهتر بشه.یه خبر خوب هم برات دارم. تو یه کار جدید شروع کردی و به نظر میرسه که خیلی موفق میشی. بقیه ازت راضی هستن و کارت رو تحسین میکنن.

دی

امروز یه کم حالت گرفته اس و انگار همه چی و همه کس به نظرت تلخ شدن. اما غصه نخور، چون تقصیر تو نیست. شاید بقیه یه سری مشکلات شخصی دارن و به خاطر همین اخلاقشون یه ذره تند شده. تو آدم خوب و مثبتی هستی و کاری نکردی که کسی ازت ناراحت باشه. پس به خودت نگیر و سعی کن که مثبت فکر کنی. امروز یه روز خیلی خوبه برای عشق و خلاقیته. شاید یهو یه ایده ی جدید به ذهنت برسه یا یه حس قشنگ تو دلت به وجود بیاد. از این حس خوب استفاده کن و یه کاری بکن که حالت رو خوب کنه. شاید حتی این حس قشنگ به خاطر یه آدم خاص باشه. اگه اینجوریه، بهش فکر کن و ببین که میتونی چیکار کنی که بهش نزدیک تر بشی. یه نفر یه سوال ازت داره و تو هی داری از جواب دادن طفره میری. این کار رو نکن، شجاع باش و رو راست باش. یه ذره هم دلت برای یه نفر تنگ شده.

بهمن

امروز یه عالمه کار داری و باید همه چی رو طبق برنامه پیش ببری. یه ذره هم لجبازی میکنی و نمیخوای بپذیری که بقیه هم یه نظر دارن. اما یادت باشه که همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمیره. شاید یه جاهایی مجبور بشی که برنامه هاتو عوض کنی و یه کار دیگه بکنی. سعی کن که انعطاف پذیر باشی و با بقیه هم کنار بیای. با هم یه صحبت درست و حسابی بکنید و ببینید که بهترین راه حل چیه. یادتم باشه که قدر چیزهایی که داری رو بدونی و همیشه شاکر باشی. غصه نخور و به جای اینکه به چیزای منفی فکر کنی، به دنبال راه حل هایی برای پیشرفت باش. تو زندگیت یه مشکلی داری که مربوط به یه رابطه عاطفی میشه. صبور باش و سعی نکن که با عجله مشکلت رو حل کنی. همه چیز درست میشه، فقط باید یه کم صبر داشته باشی.

اسفند

امروز یه حس عجیب و غریبی داری. انگار یه چیزی تو دلت داری که نمیتونی به زبون بیاری. شاید یه رازی داری یا یه چیزی رو از کسی مخفی میکنی. مواظب باش که زیادی تو این افکار غرق نشی، چون ممکنه حالت رو بدتر کنه. اگه یه چیزی اذیتت میکنه، سعی کن که با یه نفر در موردش حرف بزنی. امروز یه فرصت خوب برای نزدیک شدن به عشقت داری. اگه یه چیزی تو دلت داری بهش بگو، شاید ازش یه جواب خوب بگیری. اما یه ذره هم صبر داشته باش، چون همه چیز طبق برنامه پیش نمیره. شاید یه چیزایی طبق میلت پیش نره، اما غصه نخور، چون همه چیز درست میشه. از یه نفر توقع داری که یه کاری رو برای تو انجام بده، هر کسی یه توانایی هایی داره و نمیتونه همه چی رو به تنهایی انجام بده. تو یه کاری موندی و نمیدونی چی کار کنی. یه ذره فکر کن و ببین که بهترین راه حل چیه. با عجله تصمیم نگیر و سعی کن که با عقل و منطق فکر کنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز