خبرگزاری کار ایران

خواص فوق‌ العاده این کره برای کنترل فشار خون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۲۹

بادام زمینی و کره بادام زمینی دارای اسید چرب به نام اسید اولئیک هستند که می‌تواند فشار خون شما را کاهش دهد.

وقتی تحت استرس قرار دارید، مانند زمانی که پزشک، فشار خون شما را اندازه‌گیری می‌کند، فشار خون شما ممکن است رقم بالاتری را نشان دهد همچنین فشار خون شما در طول روز متفاوت خواهد بود، به‌طوری‌که در اواسط روز بالاترین میزان و هنگام عصر و خواب کمترین میزان است. البته اکثر مردم نمی‌دانند که فشار خون بالا دارند زیرا بالا بودن فشار خون آنان با علائم همراه نیست.

مدیریت استرس، ورزش و ترک سیگار از راه‌هایی است که می‌توانید با کمک آنها فشار خون خود را کنترل کنید. اگر سابقه فشار خون بالا دارید، احتمالا به شما گفته شده است که سدیم رژیم غذایی خود را کاهش دهید؛ انجمن قلب آمریکا مصرف روزانه بیش از ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم را توصیه نمی‌کند.

اگر فکر می‌کنید که باید کره بادام زمینی را به دلیل محتوای سدیم آن کنار بگذارید، نگران نباشید زیرا یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه‌ای معمولی ۷۶ میلی‌گرم سدیم و نوع کم سدیم آن حدود نیمی از این مقدار را دارد.

کره بادام زمینی علاوه بر اینکه سدیم کمی دارد، حاوی مواد مغذی است که نه تنها برای فشار خون، بلکه برای سلامت قلب و عروق نیز مفید است.

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز