خبرگزاری کار ایران

مراسم معارفه مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری آینده‌ساز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۱۰

مدیرعامل صندوق آینده ساز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آینده ساز کیش گفت:مدیران شرکت سرمایه گذاری باید ضمن آینده نگری در بازار سرمایه برای معیشت بازنشستگان برنامه ریزی کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی و حمایت آینده ساز، مهندس مجید نوعی مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آینده ساز کیش گفت:اموال شرکت سرمایه گذاری آینده ساز متعلق به صندوق آینده ساز و بازنشستگان است و همه وظیفه داریم از آن مراقبت و در حفظ، نگهداری و افزایش آن کوشش نماییم. مهندس نوعی با بیان اینکه در مدت هفت ماه گذشته توانسته ایم در کنار تیم جوان و نیرو‌های مومن و کار جهادی بسیاری از مشکلاتی که میتوانست در سال‌های گذشته حل شود را رفع نماییم، افزود: باید شرکت سرمایه گذاری در برنامه ریزی‌های خود طوری عمل نماید که بخشی از درآمد‌های شرکت به عنوان حمایت از معیشت بازنشستگان دیده شود.

دستیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حفاظت از حق الناس که همان اموال صندوق است اشاره کرد و گفت: در حفظ حق الناس نباید هیچ اجهافی صورت پذیرد و مبارزه با فساد باید با جدیت در صندوق و تمامی زیر مجموعه‌های آن دنبال شود. شرکت سرمایه گذاری متعلق به صندوق آینده ساز است و اموال صندوق آینده ساز متعلق به بازنشستگان این صندوق می‌باشد، این ارتباط باید به گونه‌ای حفظ شود که در کنار فرایند‌های قانون تجارت، وابستگی به صندوق نیز در شرکت سرمایه گذاری ملموس باشد.

 مراسم معارفه مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری آینده‌ساز برگزار شد

مهندس نوعی اولین ماموریت هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سرماهی گذاری را بررسی و تحلیل پرتفوی شرکت سرمایه گذاری، خروج از شرکت‌های زیان ده وشناسای بازار‌های جدید و سود اور عنوان داشت و افزود:در گام دوم باید تفاهم نامه‌های صندوق با منطقه آزاد اقتصادی پیام و همچنین صندوق نو آوری و شکوفایی و صندوق کار آفرینی امید از طرف شرکت سرمایه گذاری آینده ساز کیش اجرایی شود. وی خاطر نشان کرد: رویکرد صندوق ورود به جذب شرکت‌های دانش بنیان است به نحوی که در آن‌ها سرمایه گذاری و تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده دانشگاهی مشغول به کار در این شرکت‌ها را جذب صندوق کنیم.

در این مراسم عباس بدرلو به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آینده ساز کیش منصوب و از زحمات آقای محمد حاجعلی قدردانی شد. عباس بدرلو دارای سوابقی، چون قائم مقام مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذار ایران خودرو، مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل در امور شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری سلیم، قائم مقام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سلیم، رئیس کمیته سرمایه گذاری شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، رئیس کارگروه طرح تحول و اصلاح ساختار مالی – اقتصادی شرکت نیرو محرکه، شرکت مهرکام پارس، محور ساران ایران خودرو و توسعه و عمران نائین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز