خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین:

پروژه‌های متنوع در اطلس سرمایه‌گذاری شهر قزوین مد نظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۲۹۰

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: به منظور ارتقای شهر قزوبن در تمامی ابعاد و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضرورت دارد در اطلس سرمایه‌گذاری شهر قزوین تدوین و لحاظ کردن پروژه‌های متنوع سرمایه‌گذاری مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حسین صلح‌جو با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری و توجه به سود سرمایه‌گذار اظهار کرد: باید در تهیه اطلس سرمایه‌گذاری به ظرفیت‌های موجود در شهر و سود سرمایه‌گذاز نیز توجه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین افزود: همچنین ضرورت دارد پروژه‌های متنوع و مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری برای شهر تعریف شود و در این خصوص شهرداری قزوین همت ویژه‌ای داشته باشد.

وی همچنین خواستار اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی و ورزشی از جمله پروژه سرزمین موج‌های آبی شد.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد :همچنین ضرورت دارد از سرمایه‌گذارانی که در شهرهای دیگر پروژه‌های بزرگی اجرا کرده و آمادگی جهت اقدام مشابه در شهر قزوین را دارند دعوت شود؛ البته باید به ظرفیت استفاده از سرمایه‌گذاران بومی و محلی نیز توجه شود و برای بازگشت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهر قزوین برنامه ریزی‌های اصولی توسط مسئولان صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز