خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد:

ارائه گزارش مالی به مسولین برای رفع شبهات احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۰۰

«رعایت مسائل شرعی، تسریع در انتقال مبالغ اهدایی و تسهیل فرآیند صرف نذورات باید در اولویت کاری قرار می گرفت.»

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در همایش عملکرد مالی ستادهای استانی این نهاد، به ارائه گزارش مالی به استانداران، ائمه جمعه و دیگر مسولین برای رفع شبهات احتمالی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسن پلارک در همایش عملکرد مالی ستادهای استانی، با اشاره به رعایت حفظ حرمت و شان ائمه در مساله دریافت نذورات افزود: همین شرایط خاص و احساسات پاک مردم به هنگام اهداء نذورات وظیفه و مسئولیت ها را مضاعف می کند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به نظر مراجع و علما در مورد دریافت و صرف نذورات اهدایی در همان محل مورد نظر خیرین گفت: رعایت مسائل شرعی، تسریع در انتقال مبالغ اهدایی و تسهیل فرآیند صرف نذورات باید در اولویت کاری قرار می گرفت که خوشبختانه با اجرای سیستم یکپارچه مالی این مساله تامین شده است.

وی یادآور شد: ضابطه مند بودن عملکرد مالی و یکپارچگی سیستم جذب نذورات و هزینه کرد آن باعثشده است تا اعضای شورای سیاستگذاری ستاد مراتب تقدیر و تشکر خویش را از همکاران مجموعه اعلام کنند و همچنین دولت محترم و نمایندگان مجلس نیز حامی و یاریگر ستاد باشند.

پلارک افزود: ارائه گزارش مالی از دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی و مصرف آنها به مسئولان، به ویژه ائمه جمعه استان، متبرعین و استانداران محترم از جمله کارهایی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا ضمن افزایش اطمینان و اعتماد عمومی، زمینه پاسخگویی به سئوالات را فراهم کرده و احیاناً شبهات احتمالی را برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز