خبرگزاری کار ایران

احمدی تاکید کرد:

حمایت ویژه از واحدهای تولید صنایع دستی / پایان زمینه‌سازی توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان تا پایان دی ماه

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۸۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: از واحدهای تولید صنایع دستی استان که در شهرکهای صنعتی استان مستقر شوند، حمایت‌های ویژه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دستی استان با اعلام این خبر تصریح کرد: در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان اظهار داشت: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهم ترین کارها به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه ریزی های خود اقدام به تشکیل خوشه های صنعتی با اولویت بندی های صورت گرفته می‌کند.

احمدی افزود: تا کنون خوشه‌های صنعتی روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل شده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از تشکیل خوشه چاقوی زنجان خبر داد و گفت: فراخوان انتخاب عامل توسعه این خوشه منتشر شده و به امید خدا تا پایان دی ماه سال جاری کارهای مربوط به انتخاب عامل توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان به پایان می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف بسته بندی در صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: همانگونه که دنیا در عرصه های مختلف پیشرفت کرده صنعت بسته بندی کالاها نیز به مرور زمان و با پیشرفت علم بشری، پیشرفت نموده و امروزه بسته بندی، خود به علمی گسترده تبدیل شده است که فعالان صنایع دستی استان نیز باید به تاسی از سایر جوامع توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات خود داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان گفت:البته شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان چندین بار اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاه‌های مختلف در زمینه صنعت بسته‌بندی کرده و در آینده نیز برگزاری چنین برنامه‌هایی را در راستای توانمندسازی و به روزرسانی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت بسته بندی در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز