خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان عنوان کرد:

لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۳۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در بازدید از شهرک و ناحیه صنعتی طارم با ذکر این مطلب افزود: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی هزینه های زیادی انجام شده بنابر این نباید زمین‌های این شهرک توسط عده ای معطل شوند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شهرک‌های موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی است و در این راستا قرارداد زمین های واگذار شده که هیچگونه اقدامی بر روی آنها صورت نگرفته است فسخ خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه در شهرستان طارم گفت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب تولید زیتون کشور است و همچنین سیر تولید شده در طارم از کیفیت مطلوبی برخوردار است؛ می بایست استقرار صنایع تبدیلی در شهرک و ناحیه صنعتی طارم مورد توجه قرار گیرد تا ارزش افزوده این محصولات نصیب طارم و استان زنجان شود.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در این بخش اشاره و تاکید کرد: زمین های موجود در شهرک و ناحیه صنعتی طارم با نصف قیمت به متقاضیان واگذار می شود که در نوع خود مشوق مطلوبی برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

گفتنی است شهرستان طارم داری یک شهرک و یک ناحیه صنعتی است و ایجاد نواحی صنعتی جدید روستایی در این شهرستان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز